Tom Knudsen Skrevet 19. august 2010 Forfatter Skrevet 19. august 2010 Nice, liten å kjekk.. Om det går, port telefonen til Android Froyo 2.2 Siter
Johan Luiggi Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 Tom, bruker du Eclair(2.1) Eller FroYo pâ HD2'en? Froyo pâ HD2 mâ vaere en dröm :grin: Siter
Tom Knudsen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Skrevet 20. august 2010 FroyoStone Series - Version 1 (07-Aug-2010) Siter
Timmy Brandt Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Kan man kapa tråden lite? Har fått nya jobbtelefonen nu (HTC HD mini) och undrar om någon vet om det drar mycket cpu kraft när molnen (skyer) rör sig över startskärmen? Flera som vill stänga av funktionen här men jag har inte lyckas. Tips? Siter
Tom Knudsen Skrevet 20. august 2010 Forfatter Skrevet 20. august 2010 Jeg merker ikke så mye, dvs gjorde ikke det på min HTC HD2, vet ikke hvordan kraften er i mini utgaven. Men du kan jo stenge av animasjoner, da sparer du batteri i tillegg. Men som sagt, jeg anbefaler deg å porte til Android, her er noen fordeler 1. Langt raskere 2. Større bredde på gratis applikasjoner 3. Smoothere design og utforming 4. Flere funksjoner. Følg evt. min guide og bytt ut med overnevnte build, den fungerer best Siter
Timmy Brandt Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Hihi, kom på vad som var orsaken till att det gick lite segt. ActiveSync jobbade på för fullt i bakrunden med att synkronisera hela min jobb outlook, kalender osv på flera tusen mail. Ang android så hade det varit nice, men vi får inte ha annat än windows mobile då det ska synkroniseras med vår telefonväxel. Siter
Tom Knudsen Skrevet 21. august 2010 Forfatter Skrevet 21. august 2010 Better not mess with the tools of the trade Siter
Geir G Skrevet 11. september 2010 Skrevet 11. september 2010 Heisann! To spørsmål som jeg ikke helt fikk svar på etter mye lesing. - Må en i utgangspunktet alltid inn i WM for å starte Android, eller kan det ordnes slik at den bootes automatisk? - Kjører Android utenpå (eller i tilegg) til WM? GG Siter
Tom Knudsen Skrevet 11. september 2010 Forfatter Skrevet 11. september 2010 Dualboot finnes http://pocketnow.com/tweaks-hacks/how-to-dual-boot-windows-mobile-and-android Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 HD2 med Desire HD rom! Driver og setter det opp på min HD2 allerede. Eneste som mangler nå er vel Super Amoled phones fra HTC [video:youtube] Tom, sinnsykt lett og få Desire HD rom inn på HD2 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787189 Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Skrevet 8. oktober 2010 HTC HD med Froyo er langt bedre Men skal prøve denne tror jeg. Edit Men tror ikke jeg prøver med det første, ser det er en beta og at mye ikke fungerer, den jeg har nå fungerer utmerket og har ingen feil eller mangler så langt jeg trenger det FroyoStone Sense - Version 3.1 (29-September-2010) Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Sant sant! Men er godt førnoyd så langt, mulig jeg går tilbake til Froyo. Får se hvor langt tid det tar for xda og komme med en mer stabil versjon. Ringtone problemet fikset jeg ved bruk av app. Siter
Johan Luiggi Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Mathias, Desire HD rommen er jo Froyo(bare med Sense i tillegg)! Men dere snakker vel om standard Froyo Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Skrevet 9. oktober 2010 Nå snart Windows 7 også http://cotulla.pp.ru/leo/WP7S/VIDEO0243.mp4 (åpnes i IE) Ser ut som HD2 blir en svært så universal telefon Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Jepp! tenk deg og våkne en dag og velge om du vil boote WM,WP7 eller Android Ikke lenge før man kan gjøre det! EDIT: Har nå brukt denne i en dag ca nå. Er veldig fornøyd med hvordan den nye sensen er! Dog kamera funker ikke, ringetone har jeg, uten og bruke zedge. E-book funker ikke (bruker det aldri) Alt i alt ser det veldig lovende ut, kommer aldri til og bytte ut min HD2 når man kan få det sånn her Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Skrevet 9. oktober 2010 Samme her, men velger å vente til det kommer en litt mer utfyllende og stabil versjon som har de aller fleste funksjonene. Siter
Tom Knudsen Skrevet 29. november 2010 Forfatter Skrevet 29. november 2010 MCCM SE V3.4 is out Whats work:Almost Every things works Now the camera 5mp without 'cloud' Now the sound is loud enough Now all very smooth And Fast NO Freeze or SOD LED lights Youtube HD 3G connection Fast Wifi hot spot Usb data connection Gps BT Multilanguage All other items working like other build Include 1 GB data.img for faster BOOTING. Se post 2 her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841644 Anbefaler også denne rom slik at du får dualboot og slipper innlogging i windows http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=774417 Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Har fikset dualboot mellom DesireHD rom og WP7! Helt rått Siter
Bjørn Petersson Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Husk at all garanti forsvinner ved forandring av operativsystem. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 Ja? Så klart vet jeg det.... Siter
Tom Knudsen Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Skrevet 24. februar 2011 Du kan ikke regne med å få Android på en telefon med Windows Mobile uten å drite i garanti, enhver karakter forstår det En bitter kontekst Siter
Geir G Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Det finnes også en metode for å få alt det vanlige tilbake på mobilen, slik at garantien igjen blir gyldig. For å gjøre dette må da telefonen ivertfall kunne skrues på... Har hatt Android på telefonen min siden i høst. Strålende fornøyd, og spesielt etter at en kunne kjøre Android direkte fra telefonen og ikke via et sdkort. Fortsatt noen feil her og der, men generelt er dette meget bra. Har Hyperdroid v6 NAND. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.