Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker ikke så mye, dvs gjorde ikke det på min HTC HD2, vet ikke hvordan kraften er i mini utgaven. Men du kan jo stenge av animasjoner, da sparer du batteri i tillegg.

Men som sagt, jeg anbefaler deg å porte til Android, her er noen fordeler

1. Langt raskere

2. Større bredde på gratis applikasjoner

3. Smoothere design og utforming

4. Flere funksjoner.

Følg evt. min guide og bytt ut med overnevnte build, den fungerer best

Skrevet

Hihi, kom på vad som var orsaken till att det gick lite segt.

ActiveSync jobbade på för fullt i bakrunden med att synkronisera hela min jobb outlook, kalender osv på flera tusen mail. :)

Ang android så hade det varit nice, men vi får inte ha annat än windows mobile då det ska synkroniseras med vår telefonväxel.

Skrevet

Heisann!

To spørsmål som jeg ikke helt fikk svar på etter mye lesing.

- Må en i utgangspunktet alltid inn i WM for å starte Android, eller kan det ordnes slik at den bootes automatisk?

- Kjører Android utenpå (eller i tilegg) til WM?

GG

Skrevet

HTC HD med Froyo er langt bedre ;)

Men skal prøve denne tror jeg.

Edit

Men tror ikke jeg prøver med det første, ser det er en beta og at mye ikke fungerer, den jeg har nå fungerer utmerket og har ingen feil eller mangler så langt jeg trenger det

FroyoStone Sense - Version 3.1 (29-September-2010)

Skrevet

Jepp! tenk deg og våkne en dag og velge om du vil boote WM,WP7 eller Android :) Ikke lenge før man kan gjøre det!

EDIT: Har nå brukt denne i en dag ca nå. Er veldig fornøyd med hvordan den nye sensen er! Dog kamera funker ikke, ringetone har jeg, uten og bruke zedge. E-book funker ikke (bruker det aldri) :)

Alt i alt ser det veldig lovende ut, kommer aldri til og bytte ut min HD2 når man kan få det sånn her :)

Skrevet

MCCM SE V3.4 is out

Whats work:

Almost Every things works :)

Now the camera 5mp without 'cloud'

Now the sound is loud enough :)

Now all very smooth And Fast :D

NO Freeze or SOD :D

LED lights

Youtube HD

3G connection Fast

Wifi hot spot

Usb data connection

Gps

BT

Multilanguage

All other items working like other build :)

Include 1 GB data.img for faster BOOTING.

Se post 2 her

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841644

Anbefaler også denne rom slik at du får dualboot og slipper innlogging i windows

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=774417

Skrevet

Det finnes også en metode for å få alt det vanlige tilbake på mobilen, slik at garantien igjen blir gyldig. For å gjøre dette må da telefonen ivertfall kunne skrues på...

Har hatt Android på telefonen min siden i høst. Strålende fornøyd, og spesielt etter at en kunne kjøre Android direkte fra telefonen og ikke via et sdkort. Fortsatt noen feil her og der, men generelt er dette meget bra.

Har Hyperdroid v6 NAND.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...