Joakim Hagen Skrevet 27. juli 2010 Skrevet 27. juli 2010 God dag godtfolk! I morgen skal jeg og forsåvidt Even Rognlien(Som skal ha sin første trening med student som mentor) ha trening på Gardermoen Tower fra klokken 1930 til 2200 Lokal. Håper det blir trafikk så jeg får testet ferdighetene på den nye flyplassen! Da snakkes vi i morgen fra 19:30 og ut! Siter
Even Rognlien Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Jepp, og ENGM_APP er hjertelig velkommen! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Det vurderes frem mot oppstart det med APP Siter
Joakim Hagen Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Skrevet 28. juli 2010 Ironisk nok så skulle ruteren takke for seg idag. Så jeg må trekke meg pga nettproblemer. Beklager til de som møtte. Sitter nå med bærbaren med kabel som ikke går når jeg skal ha trening.. Skal få fikset dette så raskt jeg kan men kan ikke garantere at det blir idag.. Siter
Even Rognlien Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Edit: Jah, som Joakim selv sier... Litt connection trøbbel for Joakim i dag, så vi må nok avlyse kveldens økt.. Uansett, takk til alle som kom for å gi oss trafikk! Siter
Audun Fikke Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Men det ser ut som det trengs trafikk til Værnes. Så ta turen dit istedet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.