Anders Henriksen Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Herregud, tenk å drikke fra en slik flaske å se rett i øyene på et ekorn. Dette ble nesten litt for sykt for min del... http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7222550 Ølet er forresten det sterkeste i verden, 55% alkohol. Siter
Tommy Bernes Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Hvis det er det sterkeste ølet i verden, så bryr man seg vel ikke så mye om det er et dyr man drikker av etter et par glass :grin: Men sykt var det ja... Siter
Lars B. Frostad Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Shitt pomfritt, dette er virkelig sykt ja - hadde ikke klart å drikke noen verdens ting ut av denne "emballasjen". Siter
Kenneth Rønning Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Fullstendig forkastelig. :mad: Skal aldri kjøpe, heller saksøke.. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Jeg foreslår at man fluksens stopper ut bryggeriledelsen, og deretter bringer de til Madame Tussaud's utmerkede residens. Siter
Marius Sparby Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Strengt tatt storm i et vannglass. I den store sammenhengen så er ikke akkurat 12 utstoppede dyr brukt som emballasje det helt store å henge seg opp i. Det finnes da verre ting å irritere seg over eller å være fortørnet over, også når det gjelder dyr. Hva med de tusenvis av dyrene som blir påkjørt hvert år og som bare blir etterlatt for å dø i lidelse? Eller hva med de dyrene som blir mishandlet eller vanskjøttet av sine eiere uten at politiet eller mattilsynet har evne eller mulighet til å gjøre noe med det? At noen bruker allerede døde dyr for å skape blest om et relativt idiotisk produkt er, for meg, en veldig veldig liten greie i det store og hele. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Herregud, tenk å drikke fra en slik flaske å se rett i øyene på et ekorn. Jeg ser en annen feil med å drikke øl på 55%, til 4700kr, rett fra flaska. Men det er kanskje bare meg :whistle: Siter
Tor Hogne Paulsen Skrevet 28. juli 2010 Skrevet 28. juli 2010 Det der så digg ut! Bring on the bottle! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.