Jan Arild Gjemble Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Idag ble det flydd hele 8 legs på multiplayeren. Jeg Startet i Stavanger og mens jeg holdt på kom også Øystein som hadde tatt av fra Hamburg. Vi bestemte oss derfor for å fly fra Hamburg og sørover med ulike østlige legs på turen ned. Dette ble hva vi gjennomførte til slutt: Som dere ser ble det 8 legs på meg fra Stavanger, mens vi fløy 6 legs sammen. En flott tur som vanlig sammen med Øystein. Her er Øystein linet opp og klar for avgang i Hamburg Jeg er på climb ut fra Hamburg, et flott scenery På vei ned til Varna mener jeg det var. Det var blitt halvmørkt når vi nådde fram til Antalya. Vi "skrudde" fram klokka på serveren og plutselig var det tidlig morgen og vi var klar for avgang. Jeg hadde byttet til en MD80 for å ta meg videre Climbing ut fra Antalya Parkert, rydding av cabin, fuelfylling og forefallende arbeid mens vi venter på neste gjeng passasjerer i Pahpos. Et nydelig freewarescenery som virkelig anbefales Etter et kort leg opp til Santorini ble turen avsluttet for i kveld, ettersom pilotene var noe trøtte og som for min egen del medførte i alvorlig pilotfeil som resulterte i en go around. Men ned kom vi til slutt, med noen panikkslagne passasjerer. Freewarescenery på denne turen var Praha, Varna og Pahpos. Alle tre kan sterkt anbefales, og sistnevnte er nok det flotteste av disse tre, jeg vil faktisk påstå Aerosoftkvalitet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.