Paulo Fernandes Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 I dag har jeg fløyet 3 turer: Oslo - Kristiansand, - Kristiansand - Oslo, Oslo - Palma de Mallorca. Siste flytur ble det en bildepost av Flyturen gikk fra ENGM til LEPA. Her er bildene: Takser til 19L på ENGM, SKI 6C dep: CMD A er slått på, og jeg skal straks gå gjennom after take off checklist, og prosedyren Ingen bilder fra cruise da jeg jobbet med ny hjemmeside, tok ut alle klærne fra kofferten (fra ferien), og ryddet skapet mitt. Her er jeg på vei ned til LEPA: Øya i sikte, jeg flyr en LORES 2M arrival. ATC var online!: Innflyvningen i uvanlig stort format :grin: On final RWY 06L, LEPA_APP: "cleared to land" Gode landingsforhold gjorde det lett å lande: Video av landingen. Beklager litt hakking i starten. Anbefaler å se den i HD. [video:youtube] Link til videoen: Siter
Einar Kristiansen Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Vanvittig flott!! Den turen og innflyvingen har jeg fløyet MANGE ganger, man får liksom en "a round tour" rundt øya med flott natur og opplevelse.. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Begynner å ha vanskeligheter med å forstå at dette er FS9 Det vannet der må du ha brukt lang tid på å photoshoppe et ekte bilde inn på simmen :whistle: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Nydelige bilder og flott triprapport fra Pablo. Han leverer kvalitet alltid! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Sykt rått å se på, veldig bra Paulo! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.