Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Landet en Antonov AN-24-100 på rwy 25 Bodø i dag morres (kl.8:00) Forbauset hvor lydløs den var da den kom inn for finale.Lurer på hva den gjør her? Lasteoppdrag? eller re-fuel for vidre flight?.Får håpe vindrettningen snur slik at jeg får se den ta av også fra min hjemmplass her i Svartlia..(innflygins-sonen rwy 25)...

NOW 966

SAS 583

ATC Einar...

Skrevet

Stemmer det!!... Det var faktisk en Antonov AN 124-100 som tok av igjen kl 16:00

Det var utrolig artig å se på når den tok av, den brukte nesten hele rullebanen. Og vindretningen snudde ja, så får håpe du fikk et glimt av den.. Den hentet forøvrig noen containere her i Bodø!! "[smil]"

[ 10.09.2002, 16:25: Endret av: Tormod Ihlen ]

Skrevet

Nyydelig syn under avgang ja...stor fugl, det er sikkert. Du sier den var lydløs under approach ja, men takeoff var nå heller bråkete "[smil]" .

Skrevet

Noen som fikk tatt bilder eller filmet?

Skrevet
  • Forfatter

quote:

Opprinnelig postet av Børge Litangen:

Noen som fikk tatt bilder eller filmet?

Nei.Ikke her i gården..Men man finner noen bilder av den på Air Pics.com

NOW 966

SAS 583

ATC Einar...

Skrevet

AN.no

Står i avisa gitt "[smil]"

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Tormod Ihlen:

Toget har ikke gått hvis det er noen som har lyst til å ta bilder, for flyet kommer tilbake en gang utpå morningen førstkommende lørdag(14.09.2002), og drar igjen samme dag!!

Supert da "[stort . Takk for info

Skrevet
  • Forfatter

quote:

Opprinnelig postet av Tormod Ihlen:

Toget har ikke gått hvis det er noen som har lyst til å ta bilder, for flyet kommer tilbake en gang utpå morningen førstkommende lørdag(14.09.2002), og drar igjen samme dag!!

Flott!! Etter som jeg ser,eller kan tenke meg.Jobber du på fly-stasjonen? Kansje du kan få fatt i litt mere info om landings-tidspunkt og avgangs-tidspunkt? Hvis du kan,så kan vi jo treffes oppe på kafe'en for å se når den tar av utpå Lørdagen en gang.Noen som har interesse for det i det?

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Skrevet

quote:

Flott!! Etter som jeg ser,eller kan tenke meg.Jobber du på fly-stasjonen? Kansje du kan få fatt i litt mere info om landings-tidspunkt og avgangs-tidspunkt? Hvis du kan,så kan vi jo treffes oppe på kafe'en for å se når den tar av utpå Lørdagen en gang.Noen som har interesse for det i det?

Stemmer det, jeg jobber på flystasjonen. Vet ikke om landings og avgangs-tidspunkt er hemmelig, men hvis ikke skal jeg finne ut av det og gi beskjed!

Selv har jeg tenkt meg en tur inn på flystasjonen for å smugtitte litt inni flyet, evt. spørre om jeg kunne fått en kort omvisning i flyet:-)

Skrevet
  • Forfatter

Stemmer det, jeg jobber på flystasjonen. Vet ikke om landings og avgangs-tidspunkt er hemmelig, men hvis ikke skal jeg finne ut av det og gi beskjed!

Selv har jeg tenkt meg en tur inn på flystasjonen for å smugtitte litt inni flyet, evt. spørre om jeg kunne fått en kort omvisning i flyet:-)[/QB]

Mega!! På forhånd TAKK!Så kansje vi snakkes.. "[blink]"

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Skrevet

Mulig jeg tar meg en tur til flyplassen selv også. Må jo ikke gå glipp av dette. Håper du klarer å finne ut ankomst/avgang tidspunkt "[smil]"

Skulle jo jaggumæ ha bedt om å få se fra tårnet. Hadde vært knall-utsikt derfra "[blink]"

[ 11.09.2002, 17:45: Endret av: Børge Litangen ]

Skrevet

Skrevet

quote:

Emne: Antonov AN-24-100 på Bodø-besøk

Skulle vel være AN-124-100 "[smil]"

Skrevet
  • Forfatter

quote:

quote:

Emne: Antonov AN-24-100 på Bodø-besøk

Skulle vel være AN-
124
-100
"[smil]"
En liten skrivefeil fra min side....

NOW 966

SAS 853

ATC Einar..

Skrevet

No problem "[smil]" . Har du digitalkamera eller? Kunne du tatt noen bilder av den og postet etter Fredagen, siden jeg skal bort da og ikke har mulighet til å se den.

Skrevet
  • Forfatter

quote:

No problem
"[smil]"
. Har du digitalkamera eller? Kunne du tatt noen bilder av den og postet etter Fredagen, siden jeg skal bort da og ikke har mulighet til å se den.

Nei det har jeg ikke,men jeg skal høre med en kompis om jeg kan få låne hans..

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Skrevet
  • Forfatter

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Eriksen:

Jeg har digitalkamera og det
brukes på lørdag

"[stort"[stort"[stort

Okey..Da er saken biff! "[blink]"

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Skrevet

Mulig jeg rekker å komme likevel. Hadde vært topp om noen hadde funnet tidspunkt. Så skal jeg være på flyplassen når den kommer.

Skrevet

Hmm, kunne godt tenkt meg ett tidspunkt.

Skrevet
  • Forfatter

Vel,som sagt Tormod Ihlen skulle undersøke det.Har ikke fått noen tilbakemelding om noen tidspunkter...Kan tenke meg at flyet kommer tidlig på Lørdags-morgen,slik som forrige besøk.Metaren for Bodø i helgen sier at det vil lande på rwy 25,og ta av fra 25 slik jeg kan se det nå,så det er bare å følge med folkens.. "[Rullende

NOW 966

SAS 583

ATC Einar..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …