Paul-André Tilrem Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Denne søndagen blir noe spesiell. For det første er det kun lov med fly av typen gammelt utseende. Anthony Lynch sin De Havilland Tiger Moth DH-82A er et perfekt fly i mine øyne. Freeware er den og, så det er ikke noen unnskyldninger for å ikke ha den. Et annet alternativ er Lionheart sin Pasped Skylark Vi skal på denne turen sjekke ut kyststripa av PNW. Ruta er som følger: 56s Seaside Municipial 7W1 Port of Ilwaco WN88 Martin KHQM Bowerman. Her er det matpause og tissepause. Stedet serverer gode sandwicher WO4 Ocean Shores Mun 5WA8 Hogan's Corner 94WA Wishkah River Ranch Vel møtt til vanlig tid. Er det noen som velger gamle wardogs er det og velkomment. Bare det er gammelt nok så. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. juli 2010 Premium Medlem Skrevet 24. juli 2010 Et godt forslag Paul-Andrè !! Jeg har tenkt på noe av det samme, men litt lenger ut på høsten. Har selv denne modellen av Tiger Moth, og den er meget bra. Fordelen å fly MP med et slikt fly er at det går sakte, så vi får rikelig anledning til å holde øyekontakt med hverandre, samtidig som vi kan beundre landskapet . Det er jo ikke alltid at neste destinasjon behøver å være målet for turen, men det sosiale samholdet underveis!! Er med på dette opplegget . Siter
Kristian Kristiansen Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Åh, skulle gjerne vært med ;s Men på den tiden sitter jeg nok på 30-40 tusen fots høyde i et A320 på vei til tyrkia Siter
Fred Solli Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Flott tiltak. Denne blir jeg med på hvis PC'en er snill med meg. Forresten kommet en patch til PNW igjen. Riktignok bare en "beta", som fikser litt på Autogen settinger. Du må være logget inn på ORBX fora og her er linken: Til patchene Det er 2 filer der. 1 som patcher og 1 som restorer tilbake. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Da er serveren oppe og klar til kveldens innsats. Du finner den på her: IP: 85.166.163.126 Teamspeak på samme adresse. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Da står jeg på Seaside Mun. og venter på dere med min Boeing 40 Verdens første fly med innebygget cabin for passasjerer. Den har plass til 4 og masse post. Jeg derimot, sitter ute i kulda... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.