July 21, 201014 yr Går det an å synke dypere enn Ryanair... De er latterlige når det gjelder alt :grin:
July 21, 201014 yr Ja, skal ikke prøve sandwichene der jeg Ulven hadde ikke rukket å spise lunsj før avgang og bestemte seg for å kjøpe mat om bord. Ulven :grin:
July 21, 201014 yr Sånn kan det gå når ulven er på jakt etter bestemor, rødhette og hele hurven. moralen er at en ulv kan bli spist av en større ULV i fåreklær. litt dyp så tidlig på moran men ja ja.
July 21, 201014 yr He he synes denne historien er av de bedre. Selv vil jeg være forsiktig med kritikken av selve flyselskapet, for en skal jo kanskje ut å fly med de engang, og da kan en jo bli arrester for kritikken he he
July 21, 201014 yr Kan jo hende at historien er noget subjektivt fremstilt av han som er intervjuet.. Hvis ikke - så håper jeg Ryanair blir presentert med et aldri så lite forelegg til den norske statskassen for å misbruke politiet..
July 21, 201014 yr Ryanair forsvarer sandwich-politi http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7218834 latterlig...