Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Da var det blitt søndag igjen, men denne søndagen er jeg litt usikker på staus på serveren(e) og om en søndagstur i det hele tatt blir å finne sted? Det ble yttret ett ønske om å gjenta STOL konkurransen på Darrington, noe jeg forsåvidt kunne tenkt meg selv siden forrige konkurranse ble noe amputert for min del pga problemer med FS/scenery. Her er STOL sceneriet for de som ikke har det (Nb. Må ha PNW og Darrington installert på forhånd) http://www.4shared.com/file/8T5Sj2AD/Darrington_STOL_RWY.html Ellers er jo en annen ide og utforske de nye freeware stripene til ORBX/PNW? Dette er jo bare noen forslag 'of the top of my head' siden ingen andre har postet noe ang søndagsturen, så er det noen med bedre fantasi enn meg så 'peis på' og legg ut om dine MP fantasier :grin: Til slutt står eller faller det på server tilgjengelighet Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Serveren er oppe og går den folkens Så søndagstur skal det nok bli for det som har lyst og mulighet Siter
Christian Zhang Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Lov og bruke mikrofly som feks. Ultralight eller kanskje helikopter ? :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 Supert Jan Arild Da er det vel IP 85.166.163.126 som gjelder både for server og teamspeak. Hvis intet annet blir foreslått, så kan vi jo si at det er oppmøte på Israel's Farm kl 20:00, så setter vi kursen for Concrete og til slutt Darrington hvor morroa slutter og alvorligheten setter inn he he. Hvis vi gjør det slik, så er vi vel tidligst framme ved Darrington kl.20:30, og åpner for treningsrunder fram til kl. 21:00. Dette slik at alle som av forskjellige grunner ikke får logget seg på kl 20:00 har god tid til å joine ved den/de delene som passer best. Etter konkurransen (avhengig av hvor sent det blir) så kunne vi avsluttet søndagen med å fly tilbake til Concrete...eller hvis noen av de nye freeware PNW flyplassene ligger innafor rimelig radius (mtp at klokken garantert er blitt 'sent på kvelden' fram til da), så kunne vi jo avsluttet søndagsturen der? Den siste delen ang FW PNW får ekspertene uttale seg om, for det har jeg ikke noe oversikt over Og det er vel fortsatt passord på serveren, og den får du ved å hendvende deg til Jan Arild på PM, eller hos meg, men jeg tar 350,- (eks.moms) pr. passord mens Jan A gjør det gratis :grin: Grunnen til passord er for å unngå at utenlandske sim'ere logger seg på og torpederer morroa, så hvis du aldri før har vært med på dette, men har lyst, så vær ikke redd for å ta kontakt, eneste kvalifikasjonen som behøves (foruten sceneriet) er ett ønske om en sosial og morom avsluttning av helga. Så gamle og spesielt nye 'søndagstourere' ønskes hjertelig velkommen Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 Jada, både UL og helikopter burde gå bra. Konkurransemessig, så vil jo helioptere f.eks bli nødt til å foreta quick stop fra 60 kts istedet for landing roll Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Skrevet 18. juli 2010 Det var kun den harde kjernen som møtte opp idag. Mens serveren får seg forfriskninger, så slenger jeg ut bilder fra turen så langt vi har kommet....dvs. til Darrington Her står jeg på Israel's Farm Jan Arild kommer inn for landing Så satte vi kursen ned mot Concrete Kanskje det var dette lave skydekket som var hovedårsaken til den lave deltakelsen? Jan Arild inn for landing på Concrete Parker på Concrete Litt lavflyvning på turen til Darrington Så står man klar for første test run Her er det Jan Arild som lander mens jeg ligger på downwind Siter
Joakim Hagen Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 NEII!! MIstet jeg det igjen?! GOD damn it! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Flotte bilder. Kommende søndag, da er jeg tilbake, og gjett om jeg har abstinenser når det gjelder simflyging da :crazy: Har jo vært borte i 2 uker straks, og jeg har ikke FS9 engang på bærbaren å trøste meg med. Etter at jeg har levert ungene tilbake til mora skal jeg leve forran simmen i et par dager. :whistle: Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 23. juli 2010 Skrevet 23. juli 2010 Kjempefine bilder :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.