Svale Andre Leren Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Hei! Jeg og Henrik Simonsen, fra forumet her, har bestillt billett til OSL den 27. Juli (Tirsdag). Vi drar fra MOL med SAS sitt fly kl 07.20, da er vi på OSL ca. 08.10! Hjemreise er avgang med SAS kl. 19.10 , da vi gjerne skulle reist senere, men dette er siste avgang Vi har iallefall tenkt å besøke SAS museet og vi har planer om å spotte en del også I løpet av dagen har vi også tenkt å finne en plass hvor vi kan få i oss litt å spise Så noen spm. 1) Er det noen bra, men ikke så altfor dyre plasser å spise, i nærheten av terminalen? Har tenkt peppes, men vet dere om noen andre fine plasser? 2) Er koreaneren på OSL på tirsdag? eventuelt når? og er det noe annet spennende i løpet av dagen ? 3) Noen som kunne tenke seg å bli med å spotte, besøke sas museet og ta en matbit? (Hadde vært kjekt å treffe andre flyintresserte også Håper noen kunne tenke seg å bli med. Hadde som sagt vært kjekt å treffe andre med samme interesse Siter
Emil Topstad Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Bare for å si noe til Henrik her: "ikke om jeg får tid nei! Jeg har satt av den dagen der jeg!" :grin: Siter
Steinar Grindstein Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Å på en Tirsdag da, Mandag til fredag er bort i mot umulig for meg fram til ca kl 14 på fredag pga jobb. Vist ikke skulle jeg hjerne ha vert med. Så spørsmålet om tirsdag og om det er noe spendene. Ja Korean Air Cargo er det på Tirsdager. Den ankommer en gang mellom 10 og 1230 og reiser mellom 13 og 15. PIA, (Pakistan International Airlines) er også på tirsdager. Husker ikke ankomsttiden, men ordinær avgang er 1515. Dem flyr med B772ER og 773ER. Anbefaler dere å ta buss 855 ifra Gardermoen i retning Maura, og håppe av ved SAS museet. Der kan dere stå på plattformen. Ifra plattformen og bort til vollen på 19R er det ikke stort mere en 15 til 20 min gange maxs. Men nå må jeg stikke ut døra for en lang varm dag rundt OSL. Siter
Henrik Simonsen Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Tusen takk for svar! Og tips! Grunnen til at d ble tirsdag er fordi at da er SAS museet åpent, vet at d også er åpent på søndag men på søndag går første fly fra MOL kl 11.35. Det er litt sent. Siter
Svale Andre Leren Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Skrevet 19. juli 2010 Synd du ikke kan komme Steinar, hadde vært morro å hilst på andre også, men takk for tips Satser på finvær, selv om dårlig vær ikke skal ødelegge dagen Siter
Svale Andre Leren Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 **bumparen** ingen som kunne tenke seg å joine en tur til Osl? hadde vært morro med noen flere Siter
Henrik Bergman Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 om ikke det skjer noe på tirsdag (noe som er litt usikkert) tar jeg kanskje toget utover en tur Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har skrevet ut avganger og ankomster fra avinor Kan hende noe blir endret eller innstilt, men jeg har ikke internett når jeg reiser til sørlandet Siter
Henrik Simonsen Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har de også på Iphone Live, noe lignende det avinor har, som oppdaterer seg Siter
Svale Andre Leren Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 går sikkert fint, vi har iphone med nett på, så kan bare dobbeltsjekke opp mot avinor der Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Selvfølgelig, jeg er vel litt gammeldags selv om jeg er yngre enn dere? :grin: Siter
Marius Kaniewski Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Hei dere! Det ser ut til at jeg og Halvor overnatter på vollen fra man til tir. Så bare og komme bort på vollen. Nr mitt er 93820089. Mvh Marius Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.