Håkon Fossen Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Hei På mandag drar jeg til Bergen, og da har jeg lyst til å ta meg en tur til Flesland for å se på flyene. Jeg har aldri vært der før. så jeg lurer på om dere vet om noen bra steder å stå? Kan dere kanskje vise på et kart? Håkon Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Det er to steder som er lett å nå hvis du skal spotte på Flesland, det er CHC parkeringsplassen, og en haug vi har kalt Mestaplassen. CHC parkeringsplassen når du lett til fots fra terminalen, da bare går du i rettning mot tårnet og ned til den store SAS hangaren. Så skjønner du resten. Med bil så kjører du bare rett fram i rundkjøringen med bensinstasjonen, og følger veien ned til hangaren. Mestaplassen når du ved å kjøre mot Flesland kai, på baksiden av flyplassen. Følg veien til du ser en liten topp med en liten hytte som ligger litt nede i bakken, (den lille stikkveien du ser på kartet) så tar du til venstre etter det. Det er også fint å stå på toppnivået til parkeringshuset. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.