Gjest Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Skylt på cockpit dörr: "Trespassers will be shot! Survivors will be shot again..." /Jörgen Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Sander, Har du "pin-pointa" noen flere 250knots restriksjoner idag? Siter
Sander Johansen Skrevet 8. september 2002 Forfatter Skrevet 8. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen: Sander, Har du "pin-pointa" noen flere 250knots restriksjoner idag? Selv med teskje er det ikke alltid de skjønner det... Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Nei huff, dissa Braathens flygera.. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Jeg skal ikke begi meg utpå å spørre angående den siste 0.1 % der, så.. ikke tenk på det du Siter
Helge Bø Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Ja det er vel rett før vi ser tungt bevæpnede piloter, som det ser ut for å bli i USA. Men hva er vitsen i dette da? Se for dere en gunfight på FL370 mellom piloter og terrorister, flyet blir omgjort til en sveitserost...and good bye to you all Siter
Sander Johansen Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen: Nei huff, dissa Braathens flygera.. Nei overhodet ikke.......99.9% av alle Braathens (og andre) jeg jobber med er kjempehyggelige og flinke, sånne småglipper som dette bekrefter bare at de er som meg......mennesker Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 "...can blow a hole like Grand Canyon, which is coming up on Your left side..." Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 And our Chief flight attendant Roger has a Rougar Bear Cat at 22 with a handfluided cylinder, all three are capeable of piercing body armer up to 27 feet, and it can put a whole in human bone and flesh the size of the Grand Canyon, which btw is coming up on the left haaand side of the plane - so just sit back relax and enjoy the rest of the flight... Og jeg som flyr til Seattle om 13 dager Siter
Sander Johansen Skrevet 10. september 2002 Forfatter Skrevet 10. september 2002 Lang tur uten å tørre å reise seg fra setet Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Ja, det blir noen timer, men Airbus er Airbus Couple a little facts here, I'm packing a Colt King Kober , thats a 357 kaliber firearm, with a black rubbergrip and a 6 inch barrell.. Also the copilot is carrying a Kimber Custom defense pistol with all the bells and whistles you'd expect from a custom gun of that kind, with an alloy frame and bevel treatment on the entire gun. Den fila står konstant på i bakgrunnen her, sikkert på det ikke er noe greier dere har mekka sammen i lunchpausa i fjellet? [ 10.09.2002, 17:22: Endret av: Thomas Lorentzen ] Siter
Sander Johansen Skrevet 10. september 2002 Forfatter Skrevet 10. september 2002 Eneste pausen jeg har er når jeg trekker pusten.... [ 10.09.2002, 20:40: Endret av: Sander Johansen ] Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Legg merke til at jeg skriver "dere" Uansett, virker som du har hatt nok å gjøre idag ja - når sant skal sies da, så.. greier du det vel någenlunde bra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.