Johnny_Nikolaisen Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Heisann, måtte lufte Kodiaken etter litt diverse herjinger i Photoshop, så en grei kveldstur fra CYPS Pemberton til utkantstripa CAF4 Tsuniah Lake ble valgt. Dette er helt i den nord-østlige grensa av Orbx pnw. Kodiaken er lastet opp og klar: Brukte ikke så lang stripe på å ta av, jukset bare litt under taxingen. Passerer Pemberton Meadows, måtte motså fristelsen på å prøve meg på den. GPS'en sier det er langt igjen så det er bare å gi på. Satser på å følge dalen inntil videre. I det jeg har nådd isbreene har sola begynt å gå ned. Begynner å bli litt småstressa av skyene. Men heldigvis så takler ikke pc'en full overcast så jeg finner som regel et sted å dukke ned. :cool: Kanskje vært mer moro å fly nede i de dype dalene..? Snart er det på tide å snu nesa nordover mot Chilko. Her har vi nådd nord-enden av Chilko lake, og Tsuniah er synlig til høyre. Det skal bli godt å få parkert og få varm middag i ei trivelig hytte ved sjøen. Kommer tumlende inn etter å ha passert for en sjekk av stripa, forholdene er ikke optimale med vinden som kommer inn fra høyre nedover åsen. Stripa ser ganske liten ut akkurat nå... Etter å ha taxet tilbake fikk vi sett ordentlig på den trivelige hytta de snakket om... Skuffelsen er ganske stor for å si det mildt. Triveligt med kommentarer. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Fine bilder. OZx legger til noen herlige nye striper i PNW-land Vi hadde en runde på de mellom Seattle og Victoria ute på øyene i går kveld. Jeg selv fortsatte helt opp til Tsuniah Lake. Ser du deg godt rundt ser du faktisk middagen vandre rundt i skogen Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Skrevet 17. juli 2010 Takker. Har ikke lastet ned Ozx foreløpig, trives best på standard flyplasser så det går an å ha litt fps. :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.