Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Windy T52 Black Bird

Motorer: 3 x Volvo Penta IPS600 (1305 hk) oh cheezez :o det hadde fått fart på makrelfisket i Drøbaksundet tenker jeg- Kjering, sett over kjelen så drar jeg en snartur til drøbak og henter meddan :grin:

Akselerasjon: 0-35 knop på 8,3 sekunder

Toppspeed: 40 knop

http://www.klikk.no/motor/baat/battester/article593892.ece

For den som i mangel på noe mekker seg sitt eget svaberg uttafor heimkåken, så spiller ikke prisen fraprisen vel og merke pålydende 1 039 500 EUR :cool: og oppover. Det vil nok si att Røkkes versjon paserte nedre prisgrensa med god margin vil jeg tru.

Desuten er det noe litt gangster aktig ved denna balja, eller sør Amerikansk diktator style kansje.... :grin:

Skrevet

Praktisk, vel en mob-båt får jo ikke blitt mer praktisk den.

Snur på en 5 øring, laster mange personer eller diverse, drit kul å frese på i høye bølger, snur seg om den tipper rundt, redder liv og suser av gårde i opp mot 60 knop..

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Tja grei sak, men 1300 hk er egentlig ikke så mye, jeg har benyttet en 55 fot cig i representasjon med 3 stk detroit disler på 850hk pr stk, denne gjør 75 knop. Har bilder på fjeboka. Men det er jo umulig for et privat mann og benytte, det koster pæng ja.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...