Christian Zhang Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Er litt newb i vatsim. 1.Hvordan snakke på VATSIM? 2.Hvordan kontakter man tårnet i vatsim? 3. hvor er textboxen i FSinn? Takk for svar! Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Jeg får ikke opp serverene i Squawkbox'en Siter
Christian Zhang Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 Fant ikke svaret jeg. Leste hele første side nøye. Kanskje du kan skrive det her Siter
Christian Zhang Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 Serverne er også her http://faq.apollo3.com/ljames/fsinn/vatsim/data/showservers.pl Men trenger svar på spørsmål. Men har god tid Siter
Even Rognlien Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Vanligvis i squawkbox, er det bare å koble seg på en vatsim server, sette frekvensen du vil snakke på, inn i radioen på flyet, og snakke i vei Til høyre i Squawkbox får du opp en liste over aktive frekvenser med ATC. Du får ikke snakket på en frekvens som ikke står i listen. Husk at du må velge deg en PTT i settings i squawkbox Lykke til Siter
Christian Zhang Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 Åja, mente hvordan man gjør det, hvor man trykker for og snakke [push too talk] eller noe Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Takk for serverne jeg får prøve å koble til en av dem manuelt da, for når jeg starter SB4 og skal ut å fly og velge en av serverne får jeg opp et blankt ark, ingenting å velge mellom. Siter
Christian Zhang Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 Åja, jeg bruker Fsinn. Jeg bruker ikke squawk box Får jeg hjelp får Fsinn Siter
Christian Zhang Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 WoW! Eller fant ut noe på denne videoen Super toturial fra installasjon til og koble inn til vatsim og Voice ting og Chat problem. Denne videoen hjalp mye Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.