Tom Knudsen Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Er maksgrensen på søk i forumet 200 treff? Kan dette evt. økes? Veldig kjekt når en skal søke 3 år tilbake i tid, men også på velomtalte ord som f.eks problemer, pilot, FS2004 osv. Siter
Christian Zhang Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Trykk på søk også ser du at det står avansert. Så trykker du der også .... Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Eneste måten jeg i hvertfall har funnet ut å få et større ant. poster synlige på, er hvis du evt. vet hvem som har skrevet det du leiter etter (som selvfølgelig ikke bestandig er så lett å vite når man bare søker på et tema/ord da) Men i brukerlisten, ved å trykke på ant. poster ut for hvert medlem kan man få opp samtlige poster fra vedkommende fra tidenes morgen (f.eks. dine friske >12K Tom) Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Skrevet 14. juli 2010 Står det øverst da Halvdan følgende? Eksempel Ditt søk etter 'pilot' returnerte 200 treff. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juli 2010 Skrevet 14. juli 2010 Ja, ved søk på pilot både ved et enkelt søk, men også et avansert- der man manuelt prøver å skru opp ant. svar man ønsker (til over 200) og også ant. år (maks datospenn er dog 3 år) som man ønsker det skal søkes over. Ditt søk etter 'pilot' returnerte 200 treff får jeg maks. jeg også, dessverre uavh. av hvilket alternativ jeg forsøker som søkeord (forutsatt at det er minst 200 treff på ordet da selvfølgelig) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Hvis det er noen som har en lett og oversiktig brukerveileding for søkemotoren på forumet, del det gjerne med oss andre. Jeg har rett og slett gitt den opp. :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Bruk heller Google. Skriv: site:www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php + "søkeord" Eneste negative er at du ikke får med snacksbaren(siden du må være innlogget for å se den) *Søkte på pilot slik: "Omtrent 3 350 resultater (0,24 sekunder)" Siter
Tom Knudsen Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Skrevet 15. juli 2010 Godt tips om man velger ikke å søke i snackbaren Siter
per berge Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Har samme erfaring selv med søkemotoren, men jeg mener dette ble tatt opp tidligere for lenge sida, og att jeg den gang oppfordra de unge med veldig god tid og gode datakunskaper å tilby Dag sine tjenester. kan jo være slik att Dag ikke ser seg tid til etc, å endre på dette oppsettet. Kun en tanke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.