Øystein Hansen Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Jan Arild og undertegnede startet turen på Værnes med kurs for Arlanda. Der møtte vi Mathias som ble med videre til Leipzig-Halle i Tyskland hvor vi er akkurat nå. Her er også Pasi på plass, og turen videre går straks til den spanske ferieøya Ibiza. Under følger noen bilder fra turen. Siter
Øystein Hansen Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Skrevet 12. juli 2010 Da har vi tatt av fra Leipzig/Halle. 4 fly på tur til Ibiza. Her et par shots fra climb. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Mitt bidrag...så langt, tatt av fra Leipzig og satt kursen sørover. Sol og måne Turner mot Ibiza fra Mallorca Landet Siter
andreas nærbø Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Mathias godt og se at andre også fly Thomas Cook Fine bilder alle Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Ny serie bilder fra meg fra turen vi hadde. Desverre fikk jeg besøk av tordenværet og et bittelite strømbrudd slik at jeg ikke nådde helt fram til Ibiza. Men uansett, her er mine bilder fra dagens flight. står på Værnes og klargjør flyet, like før boarding nå. Så var vi i lufta på vei til Arlanda. Det var en liten charterreise med svenske fiskere som hadde vært å fisket i Kolvereid og Nærøy. Så her står Øystein og jeg. Desverre fikk jeg ikke anledning til fotografering under innflygning og approach til Arlanda. Ombord ble det bråk mellom et par svenske fiskere og kombinert med for stort alkoholinntak, måtte disse legges "i jern" og bli tatt vare på til vi hadde landet. Men her er vi linet opp klar til takeoff mot Leipzig. Mathias først, så jeg og Øystein kommer etter Klatrer ut fra Arlanda Dette bildet tror jeg må ha vært tatt fra bakken, fikk det mailet til meg via hovedkontoret. Mener jeg drar kjensel på Øystein og meg selv. Parkert på gate i Leipzig-Halle. En nydelig flyplass fra Aerosoft. Denne er flott modellert og har base for DHL og taxebaner over Autobahn som går i både opp- og nedoverbakke. Godt parkert, flyet tømmes for folk og klargjøres til turen til Ibiza med glade tyskere. Det begynner å bli sent på kvelden og solen er på vei ned. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Linet opp og klar for takeoff og kurs mot Ibiza Klatrer ut av Leipzig-Halle i kveldssolen Gjør en venstresving i henhold til SID Nydelig solnedgang og blir fortalt at passasjerene er stumme av beundring. Lenge siden det har vært så stille i cabinen på en chartertur, men de våkner nok snart til liv. Etterhvert forsvinner solen, og stummende mørke venter oss på resten av turen. Som sagt kom jeg ikke helt fram denne gangen, men det blir retur fra Ibiza i morgen en gang etter 18.30. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Kom ikke helt fram jeg heller Jan Arild, hvis det var noe trøst Fortsatte på singelplayer etter du datt ut. Men så kom tordenværet hit da. Har vel ikke sett noe sånt vær på mange år. Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Flotte bilder her Om dere flyr på VATSIM eller på flightsim.no sin multiplayer? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Denne turen ble gjennomført på min oppsatte server over sommeren i påvente på at Oslo flysimklubb sin server kommer opp igjen etter sommeren Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.