Sten Arne Bryde Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Hei j jeg har akkurat prøvd å laste ned noen filer her (A-340-600 SAS.zip) når jeg skulle åpne den med winzip var det ikke noe der i det hele tatt, *skjønner ikke noe* jeg har re-instalert winzip,men det hjalp ikke i det hele tatt, jeg ser at den laster ned, men når jeg skal åpne er det ikke noe i det hele tatt, jeg har ikke problemer med nedlastinger fra for ex kazaa og slikt. can someone please advise ? S A Siter
Stian Berg Hansen Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Har du prøvd å laste ned filen flere ganger? Det kan hende det ble en feil med zip-filen når den ble lastet ned. [ 06.09.2002, 22:29: Endret av: Stian Berg Hansen ] Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Hei japps har lasta den ned 4 ganger nå, samme resultat hver gang Siter
Dag Johansen Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Om du bruker Explorer kan du forsøke å laste den ned igjen og lagre den på et annet sted på disken din. Explorer har en lei uvane med å grave fram samme fil fra cashen, og da er du like langt uansett hvor mange ganger du laster ned filen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.