Christian Røine Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Da har Mathias og jeg fullført turen fra Arlanda til Menorca.. Og her kommer bildene. Jeg glemte å ta noe særlig bilder i perioder så derfor er det lite utenfor fuglen. Forhåpentligvis har Mathias noe å supplere På climb Parkert med nyinnkjøpt AES på plass Det var det lille jeg klarte å ta på turen, lover mer neste gang. Så derfor slenger jeg på 3 ekstra fra 2 andre flighter den siste uka. Takk for titten Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Noen fra meg Taxer til 19R Takeoff Cockpit Snart Menorca i sikte Kommer innover Menorca Parked at G13 Desverre ingen bilder fra landing Kommentarer settes mye pris på! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Herlige bilder Røine. Takk for turen! Siter
Emil Topstad Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Knall bra bilder fra dere begge to!! Sitte å se dette er gøy! Siter
Håkon Fossen Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Nyderlige bilder fra dere begge! Hvordan er Menorca X med tanke på FPS? Leter nemlig etter scenery som tar lite fps Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Helt utrolig vennlig på FPS! En av de bedre charter plassene jeg har prøvd. Takk begge to Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Ser ut som dere hadde en flott tur nedover. Herlige bilder også Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Takker Jan Arild Hadde en kjempe fin tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.