Skrevet 6. september 2002 22 år Forfatter Ja, jeg synes jo d jeg da. Får heller bytte hvis folk føler seg støtt
Skrevet 6. september 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Nja - på kanten er den, men såpass bør vi vel tåle. Eller? Den var RÅ Vel.... me må da tåle den det er mi meining.
Skrevet 6. september 2002 22 år Hva er galt med den?? Husker dere ikke fra barndommen da dere satt på foten til mor eller far og sang ride ride ranke??
Skrevet 6. september 2002 22 år Hehehe, den var den morsomste jeg har sett hittil, godt å se at inspirasjonen er på topp der ute
Skrevet 7. september 2002 22 år Er denne grei eller er den støtende for gule skallete tegneserie-folk??
Skrevet 7. september 2002 22 år Ja det är nog greit alltihop men det blir störande i längden att läsa inlägg om det blir för många fjortisbilder som ska hoppa och skutta. Stillbilder är OK. Old Man Åke
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.