Ola Haldor Voll Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Nå heller jeg bensin på bålet. :grin: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/oppdal/article1503378.ece Siter
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Dette handler vel mer om stefaren enn russen? Altså kan likegodt si at "Trønderne slår til igjen". Blir jo like riktig som å si at "Russen slår til igjen"? Denne stefaren må da ha hatt en skrue løs fra før av. Var jo bare en frontrute det var snakk om :crazy: Siter
Øyvind Haldorsen Skrevet 8. juli 2010 Skrevet 8. juli 2010 Det der var jo bare sykt... Mennesker som klarer å gjøre slike ting mot andre burde tvangssteriliseres så man slipper at genene bringes videre. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Den karen der skulle fått forvaring eller noe sånt. Hvis han er i stand til sånt som det der, burde han ikke få gå løs! Siter
K L Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Genialt at han bare fikk 14 mnd i fengsel, dvs reelt ca 10 mnd...bak lås og slå; bra at gutten overlevde da, ellers hadde jo den snille stefaren fått MINST 3 år i fengsel..........og det er jo det et menneskeliv er verdt i Norge, noen måneder i fengsel, mens 17 åringen blir glemt av samfunnet. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Mitt ønske er at han ikke får komme ut fra fengsel i det hele tatt, 8 år er iallefall passende. Uten bonus, gjerne kunne det også vært mer. Litt OT, men uansett; Tror dere det blir lang fengsel på de 3 som ble terrortatt da?.....Selvsagt må de finne ut om ting stemmer først og om det er slik det ser ut nå. Men uansett tror dere det blir mye da, maks 5 år kanskje? Kjenner at jeg blir så irritert på staten som ikke kan stramme opp de reglene no helt fælt, for det er iallefall på tide. Synes jeg da, vet ikke hva dere synes? Siter
Fred Solli Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hvorfor spekulere i straffelengde allerede nå? Du er pina dø verre enn de dårligste journalistene. Jeg har sett en del av innleggene dine og de er ikke alltid i nærheten av skyteskiva. Men jeg ser at du er for at staten skal blande seg inn i alt sånn at du og alle andre kan slippe å ha en egen mening om ting og tang. Tenk så deilig. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Ok, du får nå mene hva du vil. Men jeg ser ikke på det å spekulere i straffelengde som noe ille, men, men . Siter
Fred Solli Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Du ba om hva vi andre syntes og du fikk svar på det tålte du tydeligvis ikke. På hvilken grunnlag kan du kalle meg for idiot? Det er ren sjikanering av meg som person og det tolerer jeg overhode ikke. Ihvertfall ikke fra en snørrunge som deg, Kenneth. Hold deg til Moped du. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hvorfor spekulere i straffelengde allerede nå? Du er pina dø verre enn de dårligste journalistene. Jeg har sett en del av innleggene dine og de er ikke alltid i nærheten av skyteskiva. Kudos til Fred' date=' endelig en som har truffet spikeren på hodet! Og Ola, [i']hva i alle dager[/i] var det en eller annen russegjeng en gang gjorde mot deg? Jeg nekter å tro at dine meninger om russen er objektiv, det må jo være snakk om en stygg prank, noe langt over buksevann midt i skolegården. Please enlighten us! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hmm . Denne likte jeg ikke, kalle fred for en idiot er lavmål og uaksptabelt. Du får trekke up and go bleia opp over hoftekanten og lære deg folkeskikk. Er enkelte her som rett og slett burde hvert reformatert. Makan til surr. Siter
Lars Hassel Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Nå er du virkelig ute og kjøre, Kenneth. Er helt enig med Geir, at dette er lavmål og uaksptabelt. Vet ikke om du har noen planer om og bli tatt seriøst på dette forumet Kenneth, men vis det er planen bør du endre oppførselen din noe kraftig! Og det bør du starte med nå. Slik oppførsel hører ikke en 16 åring til! Skjerp deg. Og ellers ønsker jeg alle en strålende helg Siter
Fred Solli Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Bare for å avslutte denne diskusjonen i all offentlighet. Den kom en pm i dag fra Kenneth der han ber om unnskyldning. Noe jeg noterer meg. Dessuten er han ikke mann nok til å la sine "utsagn" stå, men ser seg nødt til å redigere dem. Om dette er en god eller dårlig egenskap skal jeg ikke utale meg om. Om det er en måte å be om unnskyldning på, virker den litt søkt. Jeg godtar kun en unnskyldning i all offentlighet her inne på fora fra denne personen. Ja, for han er antagelig et menneske av kjøtt og blod som resten av oss. Endret pga. skrivefeil Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Selvom noen sier noe som er lavmålt, så trenger ikke alle og angripe han Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Han bør angripes fra alle flanker, ved og utbasunere det han gjør..... en forbannet prikk som herjer lavt og høyt med masse tull. Hadde jeg servert halvparten så mye tull som denne karen har gjort, hadde jeg hvert fjernet asap...og blir dette innlegget fjernet, så er jeg history her. Maken til surr. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 2. august 2010 Forfatter Skrevet 2. august 2010 Og Ola, hva i alle dager var det en eller annen russegjeng en gang gjorde mot deg? Jeg nekter å tro at dine meninger om russen er objektiv, det må jo være snakk om en stygg prank, noe langt over buksevann midt i skolegården. Please enlighten us! Jeg personlig har ikke vært utsatt for noen prank. Men jeg har kanskje et noe annet syn på festkulturen, og dertil herjinger som russen gjør enn de som selv har vært russ ser det ut til. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.