Tom Jonny Pettersen Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg er kanske påan når det gjelder FS.NO innsamling, jeg vil at denne siden skal ha en sikker framtid i møtte og jeg tror dere vil at denne siden skal eksistere i laaang tid fremover .. Så gi litt til denne siden. Ingen bidrag er får små -- P.S det ble litt mange ! Sorry .. [ 05.09.2002, 16:01: Endret av: Tom Jonny Pettersen ] Siter
Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Att.: DAG! Kontonummeret er ikke helt nok, hvis vi skal kunne overføre penge fra Danmark. Vi skal også bruge et registreringsnummer. PS Hold da op Tom. Din signature er jo længere end din besked... Siter
Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Nu er det jo ikke mig der skal bestemme... Den vare bare lidt lang ifh. beskeden. Men nu er den måske alligevel for kort... Siter
Johan Rönngren Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Ja det vore bra om Dag kunde ge oss "utlänningar" ett kontonummer så att även vi kan bidra från vårt håll. Dag, jag har för mig att du nämnde ett nytt konto dit även vi svenskar och danskar kunde betala? Sugen på att hjälpa till med lite Sverigepengar nämligen Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Johan Rönngren: Sugen på att hjälpa till med lite Sverigepengar nämligen Selvom dem bare er verdt 80% av de norske kronene? Siter
Johan Rönngren Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Hehe, den var fin den jaja...får väl betala lite extra då! Hmm...får ta fram räknaren och klura ut hur mycket som ska läggas till Siter
Peter Nørkjær Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen: Selvom dem bare er verdt 80% av de norske kronene? Og hvordan er det så lige med den norske krone og den danske krone...? KOM SÅ DAG, giv os det kontonummer! Siter
Norvald Oslvold Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Alternativt dersom det er problem for Dag å få til en konto som kan brukes fra Sverige og Danmark, så finnes der helt sikker ærlige dansker og svensker som kan 'hoste' en konto i hvert land og etter en stund kan innkommet beløp sendes i posten på en vanlig bankremisse. Siter
Dag Johansen Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 quote: KOM SÅ DAG, giv os det kontonummer! Ja, nå er jeg endelig her. Jeg kommer med litt "utenlandsinfo" i morgen formiddag. Men for å komme med det enkleste og billigste alternativet med en gang - Putt noen kroner, euro, dollar eller hva som helst i en konvolutt og send den til adressen som står på innsamlingssiden. (Ja, jeg vet at det ikke er lovlig, men den sjansen får vi bare ta). Siter
Claus Olsen Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 PayPal eller lign. tjenester er _SAGEN_, hvis der skal betales over grænser og modtager ikke har bankforbindelse i afsenderlandet. Ellers er det jo omkring 60-80 D.kr. for en overførsel. Mig bekendt hjælper det intet at oplyse bank reg. nr. før kontonr. hvis det var tænkt som en egen betaling til et andet land. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Det "smarte" er jo at Dag har oprettet en konto i ScandiaBanken, der har fillialer i både Danmark og Sverige, så det skulle svare til en indenlands overførsel her i Danmark. Ellers bruger vi kuvert-løsningen. God Weekend Siter
Dag Johansen Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Claus Olsen: PayPal eller lign. tjenester er _SAGEN En sabla god ide. Dere har har nå mulighet til å benytte PayPal fra innsamlingssiden. Takk for tipset Claus. [ 06.09.2002, 14:03: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Noen som har lagt merke til at barometer nåla har rørt kraftig på seg ... Siter
Gjest Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Johan Rönngren: Hehe, den var fin den jaja...får väl betala lite extra då! Hmm...får ta fram räknaren och klura ut hur mycket som ska läggas till http://www.xe.com/ucc/ 100.00 SEK Sweden Kronor = 79.9082 NOK Norway Kroner PayPal er nokså bra betalingsmetode. www.paypal.com [ 06.09.2002, 15:31: Endret av: Georg Korycki ] Siter
Johan Rönngren Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Tack Georg! Då slipper jag räknaren då Siter
Nicolai Meservy Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Skulle ønske jeg kunne hjelpe til, men jeg har så mye regninger jeg må betale... kanskje neste "paycheck"... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.