Even Moe Egenes Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Denne har stått på i ca 2 timer hos meg.. :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Der ja. Den siden har jeg leita lenge etter... Nyttig å ha, så jeg tror jeg setter den som bokmerke. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Skrevet 6. juli 2010 Hmm.. Jeg har den faktisk som bokmerke :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Man blir litt sånn glad med den der i bakgrunnen Siter
Marius Sparby Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 ARGH! må...få...låt..ut..av..HODET! *hamre hodet i bordplata* Denne var egentlig bare irriterende fengende. Har nå vært igjennom en god del Youtube-remix'er av det partiet. Selve originalsangen suger mer enn en F100-PW-220E på full AB. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Skrevet 7. juli 2010 Fela i begynnelsen på orginalen er ganske bra da. Men er enig i det du sier, orginalen er veldig baaaad. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.