Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg satt opp en multiplayerserver mens vi venter på at Geirs server kommer på plass i august.

Samme opplegg som med den andre serveren med tanke på settings.

IP-adresse: 85.166.177.83

Passord: send med en privat melding på flightsim.no eller til mail: wheeli@gmail.com

Husk denne serveren er som før, kun til FSX :)

• Premium Medlem
Skrevet

Åj åj, her er det tilgjengelige ressurser :) . Veldig bra Jan Arild, ser ut som søndagene er reddet!! For noen i hvertfall, for min egen del blir det lite flyvning ei stund framover. Er på flyttefot, så FSX-cockpit`en blir pakket ned, stuet bort, innelåst og utilgjengelig et par uker framover :mad: :cry: :sick: , men plutselig er jeg tilbake igjen :cool: .

Skrevet

Jeg fikk tatt første prøveturen på JA serveren i går efta, og kan bare bekrefte at den flyter silkemykt uten problemer.

Så her er det bare å boltre seg hvis man får tid og lyst.

Ser jammen ut til at jeg får huset for meg selv i morra kveld, så hvis noen er lystne på en tur utpå eftaen er det bare å møte opp.

Jeg kommer vel som vanlig siste tida i min Porter, da denne har falt skikkelig i smak.

Skrevet

Da er sommerens første offisielle charter tur snart i boks :)

Christian Røine og jeg tar av fra Stockholm Arlanda ca kl 19:30. Bound for solrike Menorca :) Som er øyen øst for Mallorca.

Turen er på ca 3 1/2 time.

Rute:

essalemh.jpg

Full triprapport kommer :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...