Jan Arild Gjemble Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Da har jeg satt opp en multiplayerserver mens vi venter på at Geirs server kommer på plass i august. Samme opplegg som med den andre serveren med tanke på settings. IP-adresse: 85.166.177.83 Passord: send med en privat melding på flightsim.no eller til mail: wheeli@gmail.com Husk denne serveren er som før, kun til FSX Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. juli 2010 Premium Medlem Skrevet 7. juli 2010 Åj åj, her er det tilgjengelige ressurser . Veldig bra Jan Arild, ser ut som søndagene er reddet!! For noen i hvertfall, for min egen del blir det lite flyvning ei stund framover. Er på flyttefot, så FSX-cockpit`en blir pakket ned, stuet bort, innelåst og utilgjengelig et par uker framover :mad: :cry: :sick: , men plutselig er jeg tilbake igjen :cool: . Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg fikk tatt første prøveturen på JA serveren i går efta, og kan bare bekrefte at den flyter silkemykt uten problemer. Så her er det bare å boltre seg hvis man får tid og lyst. Ser jammen ut til at jeg får huset for meg selv i morra kveld, så hvis noen er lystne på en tur utpå eftaen er det bare å møte opp. Jeg kommer vel som vanlig siste tida i min Porter, da denne har falt skikkelig i smak. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Skrevet 7. juli 2010 Teamspeak på samme ip-adresse som det står i en annen post her Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Da er sommerens første offisielle charter tur snart i boks Christian Røine og jeg tar av fra Stockholm Arlanda ca kl 19:30. Bound for solrike Menorca Som er øyen øst for Mallorca. Turen er på ca 3 1/2 time. Rute: Full triprapport kommer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.