Even Moe Egenes Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 .. Er de morsomme ordene fra reklame nummer to! Nummer en ser sånn ut - og tok 3 dager å lage. Kun østersen, og diamantene (pluss spicen) er datagenerert. [video:youtube]owGykVbfgUE&feature=related 2'en ser sånn ut. Myyyye enklere. Men alikevell føler jeg at jeg må kjøpe Old Spice. [video:youtube]EYvQ9jgXzIk&annotation_id=annotation_141324&feature=iv Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Som kameraten min sa etter at jeg linket filmene til han; Jeg gir faen i om den lukter kamelpung! Jeg må ha den for å hylle reklamene! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Skrevet 3. juli 2010 Si til kameraten din at han har helt rett :grin: I'm on a boat. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 The boat engine makes noise mathafakkah Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Skrevet 4. juli 2010 Hvor selger de Old Spice i Stavanger? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Tviler nok sterkt på at de gjør det desverre... Har tenkt samme tanken selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.