Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hei Folkens. I forbindelse med en business opreasjon jeg har på gang, vil multiplayer bli kjørt ned mandag tror jeg, pga flytting. Den kommer opp igjen om ikke så lang tid, kan hende det tar så lang tid som i begynnelsen av August, jeg vet ikke enda. Så skal du fly, bør du gjøre det i helga...God sommer. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Oioioi... dette er jo krise!! Forstår godt at business kommer først og at dette må gjøres. Godt å høre den kommer opp igjen i august om ikke før. Spørsmålet er hva skal vi gjøre i mellomtiden? Om ønskelig, så kan jeg sette opp en "sommer-multiplayer server" slik at vi har et samlingssted Jeg kan ikke garantere like stabil multiplayer slik Geir har gjort, men maskina står nå og rusler jevnt og trutt 24/7 her hjemme hos meg. Flyten har vært fin de gangene jeg har kjørt den også, som om det ønskes så kan jeg gjøre det til Geir får opp serveren igjen Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Det var synd at server`n legges ned en tid, men det er forståelig Geir Ove. Geir Ove har gjort en fantastisk jobb med Mp server`n og ts , og vil takke for en Utmerket service Det er kjempefint Jan Arild at du stiller opp med en server :-) Vil ønske alle en God Sommer og vi prates og ses online ! Fint om vi kunne få den nye IP nr når server`n er oppe å går Jan Arild :cool: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Det var synd at server`n legges ned en tid, men det er forståelig Geir Ove. Geir Ove har gjort en fantastisk jobb med Mp server`n og ts , og vil takke for en Utmerket service Stiller meg bak denne jeg også. Jeg har storkosa meg etter første turen på denne serveren. Glimrende opplegg. Om ønskelig, så kan jeg sette opp en "sommer-multiplayer server" slik at vi har et samlingssted Selvfølgelig er det ønskelig Jan Arild. Og jeg håper virkelig dette kan bli noe av. Hvis du får opp denne serveren er jeg sikker på at det er flere enn Odd Magne og meg selv som dukker opp. :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Håper du har en stabil server Jan Arild. Hvor ellers skal jeg gjøre av meg på kalde regntunge sommerdager nå som det er ferie. Synd at MP serveren til Geir tar ferie, men håper virkelig han kommer sterkt og uthvilt tilbake etter sommeren Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juli 2010 Premium Medlem Skrevet 3. juli 2010 God sommer til deg også Geir Ove, og takk for et superbra tilbud med dertilhørende superbra service. Og Jan Arild, det er kjempebra om vi finner en reserveløsning hos deg i mellomtiden .Får vi info om hvordan det funker, passord og hint om flyturer?? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 God sommer ja. Regner med at dere vet dette, men slenger det med i tilfelle dere får problemer. For og få noen utenifra til og connecte til fsx på en maskin innenfor din egen router,¨må du sette opp port forwarding, eller sette maskinen i DMZ. Ip adressen kan forandre seg fra dag til dag, men det er da den ip adressen som router tildeles av ISP gjennom WAN som da skal brukes. ikke den du ser på insiden av nettverket ditt....ring meg om dere sliter med dette.. 99410864 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.