Jan Arild Gjemble Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 På dagen idag møttes Tormod (B767), Øyvind (B747) og jeg for litt MP-flying. Jeg og Tormod startet i Bremen og hadde en kort flight opp til Hamburg hvor også Øyvind heiv seg med på turen opp til Oslo. Flott vær og fine forhold ved starten i Hamburg. Her taxer jeg bort til RW23 og forbi Tormod og Øyvind som driver med de siste forberedelsene før push and start. Klar ved holding RW23 og får de siste instruksjoner Et siste blikk bort til Tormod og Øyvind som også er klare. Øyvind har gjort push and start og Tormod er like etter. Jeg var sabla tung i dag så utklatring fra EDDH gikk saaaakte. Samtidig var det noe kluss i FMS så det ble en rolig manuell departure før vi fikk ordnet problemene og kommet på rett rute. Her passeres Hamburg under utklatring Ferden opp til Oslo gikk uten problemer, og en apporach til 19R idag. Her på short final. Straks nede på moder jord. Parkert på gate, og jada, feilparkert og ikke på utenlandsterminalen, men det var jo helt tomt på Gardermoen så ingen protesterte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.