Truls Petter Elven Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Etter at jeg kjørte Continental Crew opp og ned i fra OSL i morges så ble det litt snakk med pilotene og dem snakket om at continental kansje begynner med 767-300, 767-400 eller 777 på enkelte avganger mellom Oslo-New York! Det hadde vært artig Siter
Steinar Grindstein Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 767-300 blir det ikke med det første. For pr dato har de ikke denne. Derimot vil den komme inn når Samenslåinga av CO og UA er fullført, men det er ikke gjort over natta. B767-400 og B777-200 er velkommen 7 daga i uka, og gjerne to ganger pr dag for den slaks skyld. Men Co har et problem idag. De har rett og slett ingen Havy til overs som de kan sette inn på OSL ruta. Hadde de hatt det ville det blitt foretrukket framfor to daglige avganger med 757 3 dager i uka. Men at Co kommer med større matriel når de har kapasitet er jeg overbevist om at dem gjør. OSL ruta er ei av de mest lønnsome rutene dem har til Europa. Siter
Kai Dreyer Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Steinar, er dette synsing fra deg, eller er det fakta? Siter
Steinar Grindstein Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 Når det gjelder Co og Havy matriel og OSL er det nok fakta. Co har antydet at OSL er en av destinasjonene som stor langt oppe på lista over ruter som seriøst vurderes med oppgradering av matriel når dette blir tilgjengelig. Siter
Christian Rossow Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Fakta er nok riktig, fløy standby med Coa 139 ig coa 39 gikk samtidig pga tekniske problemer. Begge flyene var stappfulle med standby på klappseter. Større fly bør vurderes. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.