Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gutta.

Sto opp idag og så med skrekk at det ikke var lagt ut noen forslag til felles tur i dag.

Det er muligens flere som er på ferie og greier nå, men jeg har nå uansett lyst på ei lita runde.

Kan ikke dere som har lyst / mulighet i kveld bare slenge inn noen ord her, så finner vi sikkert ei rute som frister tenker jeg?

Kom gjerne med gode forslag.

Jeg er åpen for det meste.

Skrevet

Lekestund på Edwards AFB i California kanskje :cool:

Nå er en tid da folk begynner å ta ferie, så at det tynnes ut i rekkene på søndagsturene er bare naturlig.

Eller så kan man ta en flyinn på Gardermoen der mange kommer fra forskjellige steder.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Trenger litt skikkelig sommer storm kansje på engm?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det skal bli....forvent bra sikt, men skikelig vindkast fra vest, med turbulence...legger et skylag litt godt over, og varierende forhold rundt gardermoen...setter opp været ca kl 19.30 så server kommer da opp etter dette med disse settingene.

Lykke til

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ok, jeg er hjemme, så ved probs bruk sms på 99410864.... Jeg får ikke flydd, da jeg ikke har noe flysimulator pc på hjemme kont for tiden... Da er server startet en time før tiden.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...