Skrevet 1. september 2002 22 år Nå i det siste funker internett litt dårlig hos meg. Det verste er at det ikke går an å laste ned noe! Dette er jo forferdelig når jeg driver med flysimming. Når jeg trykker på en nedlastningslenke får jeg ingen respons...Hva er galt??
Skrevet 1. september 2002 22 år Tilbakestillt Sikkerhets innstillinger? Sjekk "Verktøy" --> "Alternativer for Internett" --> "Sikkerhet"
Skrevet 2. september 2002 22 år Kast den datadritten langt ut på plenen og kjør over den 4-5 ganger med en hagetraktor, ta den inn igjen, funker det fortsatt ikke, for gjenta prosessen til det ikke er noe igjen Det er inni h#&¤%T"#¤% kjett når PC'r plutselig bestemmer seg for å ikke funke.. (kanskje det har noe med M$ å gjøre)??
Skrevet 2. september 2002 22 år Datamskiner er noen rare dyr. Jo bedre man steller med dem, jo verre blir problemene! Prøv å bruk den jevnlig som en boksesekk, så skal d se at den lystrer
Skrevet 2. september 2002 22 år Ta en tur på Hjelperdeg.net Kjenner karen som har lagt sidå og han har greie på det fleste
Skrevet 2. september 2002 22 år Forfatter Takk for svar. Jeg har brukt alle tips som står på disse sidene, men det funker fortsatt ikke. Det rare er at jeg klarte å laste ned fra microsoft, men ikke fra flightsim.no eller avsim.com... hjeeeeeelp!!
Skrevet 2. september 2002 22 år Hvis ikke de "svarene" du har fått hjalp kan du ta en titt på denne siden som har en god del løsninger på diverse downloadproblemer: Download (ing) Files [ 02.09.2002, 12:41: Endret av: Jan Otto Ruud ]
Skrevet 3. september 2002 22 år Forfatter Virker som om det ikke er explorer det er noe galt med. Funker ikke å laste ned fra avsim eller fs.no. Ellers går det bra!
Skrevet 3. september 2002 22 år Sikkert på at ikke har noe med brannmuren å gjøre ? Tilbakestill alt på standard i Internet Explorer. Dersom du har Win XP kan jeg hjelpe deg via Remote Assistance .
Skrevet 3. september 2002 22 år Forfatter Jeg har ikke brannmur. Jeg har funnet en noenlunde grei løsning. Kopierer snarveien inn i FlashGet.
Skrevet 3. september 2002 22 år Hvis du trenger hjelp burde du starte med å si hva du har av utstyr. ISDN,Modem, O/S o.s.v.. Spesifiser litt bedre hva du bruker, så kanskje du får hjelp.
Skrevet 3. september 2002 22 år Forfatter Jeg har ISDN Ingen Brannmur Telenor FriSurf Explorer 6.0 Windows ME
Skrevet 3. september 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av HåkonOtneim: Jeg har ISDN Ingen Brannmur Telenor FriSurf Explorer 6.0 Windows ME Hvilket ISDN kort har du? Har du prøvd å koble deg opp med f eks start.no sin oppkobling? Prøv det. En annen ting er at IE6.0 er noe dritt. Prøv med netscape/opera og se om du får ting til å funke da.
Skrevet 3. september 2002 22 år 1) sjekk om du har proxy aktivert i browseren din 2) sjekk "MTU" -verdien. Spesiellt hvis dere deler internett vha. "internet sharing connection" i winXP. (når det gjelder MTU, så finner du tips om hvordan du endre dette mange steder på web'en) En av mange applikasjon man kan bruke er: Internet Tweak 2002 kan lastes ned fra: http://www.winappslist.com/internet_utilities/mtu_utilities.htm (får håpe du får lasta den ned da mvh. Helge Stranden
Skrevet 3. september 2002 22 år Forfatter Grrrreit... Skjønte jeg noe av det? nope... Skal prøve andre nettlesere....
Skrevet 3. september 2002 22 år OK, hadde ikke tenkt å lage dette for komplisert. Det enkleste er å sjekke om man har proxy server enablet. Det gjør du under instillingene i Internet Explorer. (Det kan være at en evt. proxy skaper problemer) mvh. Helgen Stranden
Skrevet 3. september 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av HåkonOtneim: Er dette et ISND kort? IEEE 1394 PCI Nope Her er den du har
Skrevet 1. oktober 2002 22 år Du kan prøve å høyreklikke på linken -> åpne i nytt vindu.. hadde noe av det samme problemet med IE 6.0 jeg også, og da ble alt mye bedre med denne metoden...
Skrevet 2. oktober 2002 22 år quote: Opprinnelig postet av HåkonOtneim: Er dette et ISND kort? IEEE 1394 PCI Nei det er ett "firewire" kort.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.