H O Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Nå i det siste funker internett litt dårlig hos meg. Det verste er at det ikke går an å laste ned noe! Dette er jo forferdelig når jeg driver med flysimming. Når jeg trykker på en nedlastningslenke får jeg ingen respons...Hva er galt?? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Tilbakestillt Sikkerhets innstillinger? Sjekk "Verktøy" --> "Alternativer for Internett" --> "Sikkerhet" Siter
H O Skrevet 1. september 2002 Forfatter Skrevet 1. september 2002 Nedlastning av filer er aktivert... Blir Gal!! Siter
Fredrik Wold Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Kast den datadritten langt ut på plenen og kjør over den 4-5 ganger med en hagetraktor, ta den inn igjen, funker det fortsatt ikke, for gjenta prosessen til det ikke er noe igjen Det er inni h#&¤%T"#¤% kjett når PC'r plutselig bestemmer seg for å ikke funke.. (kanskje det har noe med M$ å gjøre)?? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Datamskiner er noen rare dyr. Jo bedre man steller med dem, jo verre blir problemene! Prøv å bruk den jevnlig som en boksesekk, så skal d se at den lystrer Siter
Gjest Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Ta en tur på Hjelperdeg.net Kjenner karen som har lagt sidå og han har greie på det fleste Siter
H O Skrevet 2. september 2002 Forfatter Skrevet 2. september 2002 Takk for svar. Jeg har brukt alle tips som står på disse sidene, men det funker fortsatt ikke. Det rare er at jeg klarte å laste ned fra microsoft, men ikke fra flightsim.no eller avsim.com... hjeeeeeelp!! Siter
Fredrik Hoel Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Hva med en liten mail til microsoft da? Er jo de som har med IE.. Siter
Jan Otto Ruud Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Hvis ikke de "svarene" du har fått hjalp kan du ta en titt på denne siden som har en god del løsninger på diverse downloadproblemer: Download (ing) Files [ 02.09.2002, 12:41: Endret av: Jan Otto Ruud ] Siter
H O Skrevet 3. september 2002 Forfatter Skrevet 3. september 2002 Virker som om det ikke er explorer det er noe galt med. Funker ikke å laste ned fra avsim eller fs.no. Ellers går det bra! Siter
Gjest Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Sikkert på at ikke har noe med brannmuren å gjøre ? Tilbakestill alt på standard i Internet Explorer. Dersom du har Win XP kan jeg hjelpe deg via Remote Assistance . Siter
H O Skrevet 3. september 2002 Forfatter Skrevet 3. september 2002 Jeg har ikke brannmur. Jeg har funnet en noenlunde grei løsning. Kopierer snarveien inn i FlashGet. Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hvis du trenger hjelp burde du starte med å si hva du har av utstyr. ISDN,Modem, O/S o.s.v.. Spesifiser litt bedre hva du bruker, så kanskje du får hjelp. Siter
H O Skrevet 3. september 2002 Forfatter Skrevet 3. september 2002 Jeg har ISDN Ingen Brannmur Telenor FriSurf Explorer 6.0 Windows ME Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 quote: Opprinnelig postet av HåkonOtneim: Jeg har ISDN Ingen Brannmur Telenor FriSurf Explorer 6.0 Windows ME Hvilket ISDN kort har du? Har du prøvd å koble deg opp med f eks start.no sin oppkobling? Prøv det. En annen ting er at IE6.0 er noe dritt. Prøv med netscape/opera og se om du får ting til å funke da. Siter
H O Skrevet 3. september 2002 Forfatter Skrevet 3. september 2002 Er dette et ISND kort? IEEE 1394 PCI Siter
H Stranden Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 1) sjekk om du har proxy aktivert i browseren din 2) sjekk "MTU" -verdien. Spesiellt hvis dere deler internett vha. "internet sharing connection" i winXP. (når det gjelder MTU, så finner du tips om hvordan du endre dette mange steder på web'en) En av mange applikasjon man kan bruke er: Internet Tweak 2002 kan lastes ned fra: http://www.winappslist.com/internet_utilities/mtu_utilities.htm (får håpe du får lasta den ned da mvh. Helge Stranden Siter
H O Skrevet 3. september 2002 Forfatter Skrevet 3. september 2002 Grrrreit... Skjønte jeg noe av det? nope... Skal prøve andre nettlesere.... Siter
H Stranden Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 OK, hadde ikke tenkt å lage dette for komplisert. Det enkleste er å sjekke om man har proxy server enablet. Det gjør du under instillingene i Internet Explorer. (Det kan være at en evt. proxy skaper problemer) mvh. Helgen Stranden Siter
Timmy Brandt Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 quote: Opprinnelig postet av HåkonOtneim: Er dette et ISND kort? IEEE 1394 PCI Nope Her er den du har Siter
Espen Andre Svendsen Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Du kan prøve å høyreklikke på linken -> åpne i nytt vindu.. hadde noe av det samme problemet med IE 6.0 jeg også, og da ble alt mye bedre med denne metoden... Siter
vidar vangen Skrevet 2. oktober 2002 Skrevet 2. oktober 2002 Re-installer hele systemet..!! eller prøv get-right... Siter
Gjest Skrevet 2. oktober 2002 Skrevet 2. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av HåkonOtneim: Er dette et ISND kort? IEEE 1394 PCI Nei det er ett "firewire" kort. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.