Petere Groot Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Hei! Jeg har skaffet meg en skjerm til, og vil kjøre fsx på den ene skjermen, og flightsim commander på den andre. Men det ser ut at du ikke kan kjøre FSX i full screen mode på denne måten... Skjermen hvor jeg kjører Flightsim Commander blir svart. Jeg må sette FSX til "window mode", og da fungerer det. Men da får jeg jo disse teite bjelker rundt FSX. Er det en måte å unngå dette? På forhånd takk for hjelpen! Peter Siter
Fred Solli Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Du må nok kjøre FSX i "windowed modus" dessverre. Det finnes en måte å unngå det på og det er å kjøre FlightsimCommander på en egen PC. Jeg gjør det med masse tilleggssoftware og kan dermed kjøre FSX i fullskjerm modus uten noe problem. Siter
Petere Groot Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Skrevet 23. juni 2010 Hei Fred! Takk for rask svar! Det var jo synd, da. Det blir litt voldsomt å kjøpe ekstra PC bare for å slippe window mode... Må nok leve med det, eller la være å kjøre begge samtidig. igjen, takk for svaret! Peter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.