Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Så en dokumentar om en lignende bål-greie i USA. Der brukte de riktig nok massivt tømmer - det raste sammen og flere omkom. Så dette syns jeg så litt skummelt ut..

Skrevet

Fy flate det var rått....og hadde de falt i vannet hadde de druknet, disse svømmer innover som kjent. :grin:

Skrevet

Ikke mye fyr i det bålet.. :/

Skrevet

Er vell en møring som skal spare på drivstoffet da....

Skrevet

Full forståelse , full forståelse....den er kansje vanna ut litt også?

Skrevet

Dette var jo egentlig litt kjedelig.

Kunne tenkt meg litt action med masse bensin og "PHOOOOOM" når de tente på. Men de har sikkert handlet inn brukte paller og som har stått lagret utendørs og samlet fukt i et par år.

Skrevet

Det er ikke noe problem å fyre et digert bål, såfremt byens utmerkede brannvesen er til stede, og alt er planlagt. Hvilket jeg tror det er.

I 1987 så jeg det fineste fyrverkeri på St. Thomas i Karibien. Alle "launcherne" (som var DIGRE), stod trygt plassert på enden av en kai, og det var sinnsykt med brannvesen til stede; alt kontrollert og planlagt. Håper jeg skal få oppleve noe slikt en gang til, for det var imponerende. Der lå vi, 3-4 cruisebåter, full fest, og de verste eksplosjoner jeg har sett (og som jeg kanskje aldri kommer til å se igjen). Så mye, mye bedre, enn de pingle-greiene vi ser her hjemme. Bygg større bål, få med brannvesen og politi (de elsker slikt like mye som oss), og kjør show!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …