Simen Elvestad Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Hei gutter! Jeg har planer om å kjøpe en scooter som står i Skien. Jeg fant ikke så mye bra på google, så lurte på om dere har erfaring? Hva er best å bruke.. Bring, NorCargo, CargoNet osv.. Noen som vet priser hos disse selskapene? Satser på at jeg skrev det bra nok ! Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Bring og NorCargo er det samme. Ta en telefon til de ulike selskapene, anbefaler å sjekke med Bring Logistics, Schenker, Tollpost Globe og evt mindre selskap. Siter
Jørgen S. Kvandal Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Jeg vil anbefale deg å høre med Bodø Transport tlf: 91880884 du skal snakke med Rolf. De kjører ukentlig sørover, hvis jeg ikke husker mye feil har de og spesielle bur som de setter scooteren i, så den ikke blir skadet av annet gods. Regner med at du snakker om snøscooter, det gjør nemmelig jeg :grin: Siter
Simen Elvestad Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Tar opp denne tråden igjen. Jeg har planer om å frakte en Yamaha TZR fra Oslo til Bodø nå! Har ikke ringt noen frakte selskap, må vel gjøre det, men er det noen av dere som vet hva prisen hos toget er? Altså Oslo - Bodø. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Det går ikke å transportere med tog ettersom at kjøretøyet er utstyrt med forbrenningsmotor, og inneholder bensin. Dette er svaret jeg fikk for snart et år siden: Vi beklager, men det er dessverre ikke mulig å sende biler eller annet gods med NSB. Det er likevel mulig å sende bil på tog med Auto Transport Service AS. Ønsker du å sende gods kan du ta kontakt med et spedisjonsfirma som tilbyr denne tjenesten. Den gangen ente jeg opp med å sende mopeden med hurtigruta, men så skulle jeg bare fra Bodø til Trondheim og. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.