Even Moe Egenes Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Noen som har lyst til å lage en ny verden? Har ikke nok tokens til å lage en. Noen andre som er litt gira på en verden som begynne på '70-tallet? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Har mer enn nok, men gidder ikke lage før den dagen AM oppdateres slik at en bare kan sette inn nytt fly for gammelt fly. Sånn det er nå må man lukke alle rutene, for deretter og åpne de på nytt fly....Helt ubrukelig.. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 Skal godt spille det igjen jeg, men du må være enig i at det er tungvint sånn det er nå? Og nei, jeg gidder ikke før de oppdaterer... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Skrevet 26. juni 2010 Neh, på den måten sørger de for at du ikke selger flyet :grin: Jo. Det er det. Bruker f.eks først en BAe på flere ruter. Har råd til f.eks 757. Bruker 757en på ruter som tjener mindre penger pga at jeg gidder ikke bruke MYE tid på å skifte. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.