Skrevet 20. juni 2010 14 år Er det noen fler enn meg som har problemer med Photobucket? Kan ikke se noen bilder fra photobucket her inne. Kan heller ikke komme meg på nettsiden dems. :\\
Skrevet 20. juni 2010 14 år Forfatter bigtime hacking på gang? kommer ikke inn på airliners.net heller..
Skrevet 20. juni 2010 14 år kan jo være at norge ikke får tak i navneservrn da.. Har ikke prøvd noe direkte IP til sidene da..
Skrevet 20. juni 2010 14 år Kommer inn på alle sider som er nevnt til nå ihvertfall. EDIT: Cnn.com fungerer og. OS X, og Get.
Skrevet 20. juni 2010 14 år Forfatter Prøvde via proxy nå, og da funket det. Men det skal ikke akkuratt være nødvendig å gå den veien. Telenor anyone?
Skrevet 20. juni 2010 14 år Har telenor og dem kommer ikke inn på www.cnn.com , airliners.net , rapidshare.com osv... Sikkert bare en hickups fra noen...
Skrevet 20. juni 2010 14 år Forfatter Hvis Telenor er nede, så skal ifølge min mor som jobber i Telenor, flere andre nettleverandører ha problemer iom. at Telenor har den norske sentralen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.