Fred Solli Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Jeg slenger inn en liten flightplan her for de som har lyst på en rundtur i PNW-land. Vi starter sharp kl. 20.00 på 1S2 Darrington. Ruta er som følger 6S9-S10-W12-CYHE-CYLY-CAR3-CYPS-CYSE-CAP3-CYPW-CYQQ-1RL-4WA5-3W5 og til sist 1S2 så er vi tilbake der det startet. Dette er en ganske lang tur så et rimelig raskt fly med gode STOL egenskaper er å fortrekke. Velkommen til Darrington ikveld. Siter
Christian Zhang Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Kanskje jeg kan fly med en Citation X ikveld da. Hva slags scenery burde man ha på turen? Siter
Fred Solli Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Skrevet 20. juni 2010 Hvis du har FTX Pacific Northwest er det absolutt å anbefale. Og evnt. FTX 1S2 Darrington, men det går bra med default også. Jeg ville ikke ha brukt noe form for jet på denne turen. Kanskje en Beechcraft, Seneca, Twin Otter eller Beaver. Link til scenery (Payware) http://fullterrain.com/product_nablue.html Og Darrington http://fullterrain.com/product_us1S2.html Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Beaveren står og hoster og hopper i hangaren og er rimelig ivrig. Jeg er med bare jeg får litt mere orden på disse h....... blåskjerm greiene mine. Siter
Christian Zhang Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Å nei, begynner og bli nervøs, Får ikke opp FSX. Får ERROR. Siter
Dan Even Auklend Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Kan desverre ikke bli med på denne pga skal til New Zealand irl! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Jeg dukker opp som vanlig vettu Ikke helt bestemt meg for hva som skal flys. Beregnet flytid med en Beaver er min 4 timer ser jeg. Kanskje man dukker opp med noe kjappere.... men Beaver og meg hører sammen da.... Siter
Fred Solli Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Skrevet 20. juni 2010 Vi behøver jo ikke fly hele turen da, flyr så langt vi orker. Vi kan f.eks. koble ut Chelan fra ruta S10. Den ligger jo utenfor PNW. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Mange av dere har problemer med det er i dag relatert til Telenor sine problemer i kveld for det meste. til info Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Takk skal du ha Geir, vi konkluderte med det vi også Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Kl 23.10 søndag kveld var det ok igjen, og jeg fikk iallefall logget inn på multiplayerservern Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Så var det bilder fra turen. Er ikke kjent i området så det blir lite tekst til bildene Ved 3'dje stoppested på turen, S10 Chelan Her er det Fred som er ledergåsa mens vi leter etter W12 Fred og Øyvind som ligger i forkant mens vi sikter oss mot CYHE Jeg og Fred på vei mot CAR3 På tur ned mot CAR3 som ble endestasjonen for meg Siter
Fred Solli Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Skrevet 21. juni 2010 Ikke alle kom inn idag pga. internett trøbbel men noen ble med på turen. På oppstillingsplass i Darrington. Venter på flere. Øyvind, Thor og meg ready for takeoff Darrington På Stehekin State sto det en og lurte ute i skogen. Det viste seg etter hert at det var Pasi i en Hercules. Så gikk turen til Chelan og Pasi hang tett på Nærkontakt Pasi forurenser lufta oppe ved Lost River resort Mens Øyvind lander Og Pasi hakk i hel Turen gikk videre til Hope og Pasi forsatte og bruke mye olje Ikke akkurat VFR vær, men... Mon tro om det er noe fisk her Disig vær På vei opp Coquihalla River mot Lillooet var det mye tunneller Siter
Fred Solli Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Skrevet 21. juni 2010 Litt flere bilder. Det var også mye telehiv på vei opp igjennom dalen Og Pasi henger fortsatt på Nærkontakt Mye skogshogst her På Lillooet kom Jan Arild inn endelig og Pasi ga seg På vei til Pemberton Det var litt fra turen. Håper dere likte bildene. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. juni 2010 Premium Medlem Skrevet 21. juni 2010 Himmel og hav her var det mange artige bilder fra hele gjengen ! Bra at dere holder søndagen hellig, for med de sommertemperaturene vi har for tiden, er det mer fristende å fly MP enn å fryse koldbrann på tærne i fjæra. Imponerende flyvning var det også, ikke minst av Pasi som sniker omkring med Herc`n :grin: . Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 4 bilder fra meg finnes her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=557269Post557269 Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 21. juni 2010 Skrevet 21. juni 2010 Flotte Bilder :-) :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.