Jo Erlend Sund Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Nintendo slår på stortromma under E3, jeg gleder meg vertfall som en unge :grin: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jCX4oXFs6nA [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ekGb8SsEcis Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg ble ganske flau på Nintendo sine veiene da de skulle demonstrere Zelda og ingenting funket. Men Zelda blir nok bra, som alltid, Goldeneye vet jeg ikke helt med, originalen var knall, men trenger vi egentlig en remake? Siter
Jo Erlend Sund Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Hehe, ja de hadde litt uflaks der, er jo uansett ikke release før neste år så de har god tid til å rette opp eventuelle bugs Litt usikker på remaken av Goldeneye selv, vi får se, men får de til en like god multiplayer-del så er jeg solgt :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Holy sh..! Goldeneye er tidenes spill, spiller det enda på N64-emulator på PCn! Gleder meg som en unge! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det var da svært til pessimisme da, Fredrik :grin: Det var jo mye som funket når de demonstrerte Zelda - vi fikk faktisk live gameplay med demonstrasjoner av mange nye og gamle items, selv om buen og et par ting til ikke funket optimalt på scenen. Og ang. Goldeneye så spår jeg at det kommer til å bli et umåtelig populært online-spill. Det kommer til å bli nais MEN det jeg er skeptisk til, er at den 3DS'en sannsynligvis innehar kraftigere hardware enn Wii'en... :crazy: Nintendo gjorde uansett alt helt rett ved å la alle i salen få prøve 3DS. Gleder meg til å lese reaksjonene deres på 3D-effekten, selv om jeg for min egen del neppe kommer til å kjøpe en håndholdt konsoll igjen. Ikke det at Pokemon til Gameboy Color ikke var helrått, men jeg føler at konsoller på den størrelser er for småunger :grin: Uansett morsomt å se at 3D-teknologi uten briller er mulig. EDIT: ...Og der kommer publikums reaksjoner på e3.nintendo.com, for de som er interesserte Siter
Jo Erlend Sund Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Sa de noe om Goldeneye ville støtte multiplayer online? Eller blir det kun spit screen som på originalen? Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det var allerede på forhånd bekreftet at Goldeneye får online multiplayer. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det var da svært til pessimisme da, FredrikHehe, jeg prøver bare å ikke få for høye forventninger til Nintendo da de har skuffet meg mange ganger før, men pressekonferansen deres i år var mye bedre enn den har vært de siste to-tre årene, så det lover jo bra Veldig spent på hva Sony viser frem nå Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Ja, det blir spennende Dumt at alt dette inkl. Brasil-Nord Korea skulle kollidere med siste forberedelsesdag før muntlig eksamen i norsk. Siter
AMO Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Den remaken av GoldenEye så helt forferdelig ut :crazy: Jeg finner heller frem N64'en fra skapet hjemme hos mor og GoldenEye der og smetter opp på en gammel TV. Enten det, eller skaffe en maskin og spillet på eBay. Jeg kjente meg ikke igjen i den remaken, jeg så ikke noe som lignet det gode, gamle spillet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.