Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja de hadde litt uflaks der, er jo uansett ikke release før neste år så de har god tid til å rette opp eventuelle bugs ;)

Litt usikker på remaken av Goldeneye selv, vi får se, men får de til en like god multiplayer-del så er jeg solgt :grin:

Skrevet

Det var da svært til pessimisme da, Fredrik :grin:

Det var jo mye som funket når de demonstrerte Zelda - vi fikk faktisk live gameplay med demonstrasjoner av mange nye og gamle items, selv om buen og et par ting til ikke funket optimalt på scenen. Og ang. Goldeneye så spår jeg at det kommer til å bli et umåtelig populært online-spill. Det kommer til å bli nais :)

MEN det jeg er skeptisk til, er at den 3DS'en sannsynligvis innehar kraftigere hardware enn Wii'en... :crazy:

Nintendo gjorde uansett alt helt rett ved å la alle i salen få prøve 3DS. Gleder meg til å lese reaksjonene deres på 3D-effekten, selv om jeg for min egen del neppe kommer til å kjøpe en håndholdt konsoll igjen. Ikke det at Pokemon til Gameboy Color ikke var helrått, men jeg føler at konsoller på den størrelser er for småunger :grin:

Uansett morsomt å se at 3D-teknologi uten briller er mulig.

EDIT: ...Og der kommer publikums reaksjoner på e3.nintendo.com, for de som er interesserte :)

Skrevet
Det var da svært til pessimisme da, Fredrik
Hehe, jeg prøver bare å ikke få for høye forventninger til Nintendo da de har skuffet meg mange ganger før, men pressekonferansen deres i år var mye bedre enn den har vært de siste to-tre årene, så det lover jo bra :)

Veldig spent på hva Sony viser frem nå :)

Skrevet

Den remaken av GoldenEye så helt forferdelig ut :crazy:

Jeg finner heller frem N64'en fra skapet hjemme hos mor og GoldenEye der og smetter opp på en gammel TV. Enten det, eller skaffe en maskin og spillet på eBay. Jeg kjente meg ikke igjen i den remaken, jeg så ikke noe som lignet det gode, gamle spillet.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...