Kenneth Rønning Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hei! Da var sommerferien 2010 i gang! Vil ønske alle på forummedlemmer en riktig god sommer! Og husk å pass på deg selv! Siter
Tom Knudsen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommer, reiser på lørdag til Kroatia Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommer! Tar ferie til Torsdag, siste dag på jobb. Reiser til Spania på søndagsmorgen! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommer! Reiser til Larvik i bryllup i helga, og på besøk til venner/familie i Oslo og Sandefjord Så flyr jeg hjem 2. Juli I august drar jeg til Spania, for og møte resten av familien i huset til bestemor og bestefar Igjen: God Sommer Siter
per berge Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommer fra skauen også. God tur til Kroatia Tom og ha gjerne noen foto klar når du kommer hjem. Har ikke vært der selv, men var i Montenegro for endel år sida. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommerferie! Jeg slutter onsdag neste uke, endelig over til ungdomsskolen Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Ikke gled deg til å begynne på ungdomsskolen Eirik Det er stress og ingen ting mer Flyr til Tyrkia på Søndag, så da starter min lenge etterlengtet ferie!! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommer! Har bare tatt ut ei uke i sommer med ferie, da skal jeg til Tromsø. Men to uker blir brukt i august, for da skal jeg til LOWW (Wien) og se U2 opptre! Det er noe jeg gleder meg sinnsykt til! Men håper dere som tar ferien nå, koser dere masse! Ønsker dere god ferie! Siter
andreas nærbø Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommerferie slutte i morgen jeg Skal ut og reise i begynnelsen av ferien og jeg gleder meg til og komme over til ungdomsskolen Siter
Werner Rafteseth Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God ferie! Permittert fra helgen av. Blir vel å flytte i "ny" leilighet i begynnelsen av juli, så satser jeg på å starte på forkurs for ingeniørskolen i midten av juli så blir vel en hard sommer for min del Siter
Helge Sakkestad Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God ferie folkens! Har hatt fri siden den 5. juni jeg :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God sommer folkens! Slutter på torsdag jeg, med utdeling av vitnemål og middag sammen med foreldre/lærere. Gleder meg til det! Ellers så skal vi være noen uker på hytta, og noen uker ute med båten rundt omkring på vestlandet. Kanskje en runde nedover til Bergen Gleder meg til å begynne å øvelseskjøre forresten, og ikke minst være gammel nok til å fly solo! Blir nok endel jobbing også i sommer. Må vel slite ut kassa på nærbutikken som vanlig, i tillegg til en liten ekstrajobb på 10-12 timer i uka med å klippe på golfbanen.(golfbanen er faktisk best betalt ) Gleder meg til å starte på videregående til høsten! Siter
Johan Luiggi Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Har ferie fra Fredag av, og 23.Juni tar jeg av med AFR for 2 mâneder i Frankrike (Paris og Korsika :grin:). Fâr hâpe det ikke gâr som i fjor hvor flere deler av norsken var glemt :grin: Siter
Mathias Næss Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Må en snartur innom skolen imorgen før en laang helg i Spania med avreise torsdag morgen. Tilbake mandag kveld/natt og tirsdag bærer det til sykehuset for å ta av bandasjen å ta ut stinga. Onsdag 30. juni er det oppkjøring om jeg klarer å holde meg ulykkesfri denne gangen, skulle egentlig kjørt opp 2. juni. God sommer! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Sommerferien starter på fredag! Satser på at det ikke blir muntlig imorgen siden læreren har bestilt bord til klassen på Peppes på torsdag :grin: Men vi får se hva som skjer... God sommer til dere og! Her går turen til Side i Tyrkia i år. Ser frem til mange flotte tripreports fra dere! Siter
A L Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 God Sommer! Drar til Barcelona på fredag med bandet, der vi skal spille en del konserter i varmen! Ellers blir det vel bare hytta og kose seg med venner. Og forhåpentligvis flytting til Stavanger i august Siter
Emil Topstad Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Her går turen til Side i Tyrkia i år Hvilket hotell skal du bo på i Side? Var selv i Side for 2 år siden, bodde på Sunwing hotellet til ving der:-)) Siter
Magnus F. Meese Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 13 år med skolegang er nå avsluttet, og man ser fram til å slenge seg i sola i Alanya om 8 dager! Resten av sommeren går til noe jobb, noe daff og etterhvert flytting til Trondheim God sommer! Siter
Å E Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Ikke gled deg til å begynne på ungdomsskolen Eirik Er ferdig med 8. klasse om to dager... Det har ikke vært så mye stress Siter
Kenneth Rønning Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 Ungdomskolen er ikke stress. Og om man har problemer med ungdomskolen har man seriøse problemer i forhold til sin framtid. Gled deg i stede til ungdomskolen, det er artig og du kommer til å seile igjennom lett. Ellers da så er planen at det skal være en sommer med mye jobb, fest(allerede til helga i Selbu, kommer du? ), oppkjøring, eventuelt bilkjøp og senere hvile på hytta(med mye båtkjøring :grin: ) Aller først nå så skal jeg reise med hurtigruten ned til Trondheim fra Bodø. Og det skjer allerede i natt, kl. 04:00, ser virkelig fram til det, og gleder meg som en unge... Siter
Truls Petter Elven Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Sommerferie :grin: Hva er det? Det er jo høysesongen for oss i turbilbransjen! Her med ett bilde av "Lektern" våres parkert på Holmekollen i fjor! 16 meter lang :cool: Siter
Simen Elvestad Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har vært på klassetur i AKKURAT den bussen! Vi kjørte Oslo-Krakow-Berlin-Oslo. Det var en ''hvite busser'' tur! Siter
Sindre Holberg Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Og der var billettene til Trondheim, og UKM-festivalen(landsmønstringa) i boks! En flott start på sommeren Siter
SB Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 God sommer, ja! Jeg flyr i morgen til UKM i Trondheim, og blir der til Tirsdag. Etter det drar jeg tilbake til Honningsvåg for å jobbe i en måned, også stikker jeg til Sør-Norge for å farte litt rundt om kring Nok en gang, God Sommer! Siter
Henning Henriksen Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Sommerferie ja, det hadde vært no! Nei, jeg jobber som servitør, og sommern er høysessongen. Tar "sommerferie" i september som vanlig. Siter
Kjartan berg Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Sindre: Mulig jeg skal dit Deltar bl.a med filmen blodspor som jeg har filmet mesteparten av Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.