Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun engelske controlleren.

Joakim Hagen(correct med if I`m wrong) si dame/vennine logga jo på som OBS her for en tid tilbake så kanskje han burde verve henne inn som aktiv ;)

Cred til de som får frem noen aktive piloter/atc med østrogener i kroppen!

Burde vel også vært flyttet til Vatsim?;)

Skrevet

En og annen er det, ja. Men lang fra ønskelig antall, så VATSIM blir begge litt urealistiske med tanke på hvor ofte (les: sjeldent) du hører en kvinnelig røst på frekvensen...

NB: kjenner du en jente med interesse for fly og FS, så ikke nøl med å introdusere henne til VATSIM-miljøet... ;)

Skrevet

Heh, jeg minnes en episode der en fyr prøvde å bløffe andre til å tro at han var en kvinne. Desverre for ham selv synte han bløffen for oss ved å sende inn en fp med så sirlige remarks at det ikke kunne være noen andre en ham selv :grin: Jeg skal ikke nevne navn, men han må gjerne få stå fram om han føler for det :)

Skrevet

Tja, vi har et par tre damer i DVA. Ei av de er i allefall mye online. Brittany Sventon. Ellers hadde jeg senest i går en rw kvinnelig ATC på SLC_DEP during Light Up America. Julie Carico. Hun har over 2000 timer som ATC på Vatsim.

I tillegg har jo dattra mi vært min FO på mang en flight.

Har hatt noen episoder der ATC har stussa på jentestemme på radioen når jeg har flydd. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...