Eivin Stensø Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg bare lurte på om det i det hele tatt finnes jenter som flyr på Vatsim. Noen som vet? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hun engelske controlleren. Joakim Hagen(correct med if I`m wrong) si dame/vennine logga jo på som OBS her for en tid tilbake så kanskje han burde verve henne inn som aktiv Cred til de som får frem noen aktive piloter/atc med østrogener i kroppen! Burde vel også vært flyttet til Vatsim? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 En og annen er det, ja. Men lang fra ønskelig antall, så VATSIM blir begge litt urealistiske med tanke på hvor ofte (les: sjeldent) du hører en kvinnelig røst på frekvensen... NB: kjenner du en jente med interesse for fly og FS, så ikke nøl med å introdusere henne til VATSIM-miljøet... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Har observert en del kvinnelige piloter på VATSIM - men desverre så flyr de på tider hvor resten av Europa har gått til sengs, samt at de somregel ikke benytter seg av voice. Kanskje dette bare er "kvinner"? :grin: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Heh, jeg minnes en episode der en fyr prøvde å bløffe andre til å tro at han var en kvinne. Desverre for ham selv synte han bløffen for oss ved å sende inn en fp med så sirlige remarks at det ikke kunne være noen andre en ham selv :grin: Jeg skal ikke nevne navn, men han må gjerne få stå fram om han føler for det Siter
Tommy Hansen Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Tja, vi har et par tre damer i DVA. Ei av de er i allefall mye online. Brittany Sventon. Ellers hadde jeg senest i går en rw kvinnelig ATC på SLC_DEP during Light Up America. Julie Carico. Hun har over 2000 timer som ATC på Vatsim. I tillegg har jo dattra mi vært min FO på mang en flight. Har hatt noen episoder der ATC har stussa på jentestemme på radioen når jeg har flydd. :grin: Siter
Geir Teigo Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har fått en G/F som gjerne vil teste å være F/O utpå høsten. Har bedt henne pugge frasologi :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.