Espen Sæther Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hallo. så nettopp at et selskap jeg aldri har sett før(hvertfall som jeg vet) landet her i Alta. regner med det er et charterfly, men d var en Airbus A319 eller A320. men fargene har jeg aldri sett. så nesten ut som et AirFrance fly, men det tviler jeg på at det er, noen som har mulighet å sjekke hvilket selskap det er å hvor de flyr? Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Bara å ringa flygplatsen så får du svaret. Det har jag gjort flera gånger förut http://www.avinor.no/lufthavn/alta/omoss Siter
Einar Kristiansen Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 I følge Avinor så går det en charter fredager Alta – Chania. Denne flys av Iber World Airlines,så vidt jeg vet så opperer de med Airbus. Avinor-Alta Edit) Timmy du var 3 sek forran meg Siter
Espen Sæther Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Skrevet 13. juni 2010 hehe ved litt reaserch fant jeg ut at den Franske Statsministeren er på besøk i H.fest å Alta;) var nede å tok noen bilder med Mobiltelefonen så kvaliteten er ikke så bra, skal legge de ut nå snart. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.