Paul-André Tilrem Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Selv om det er sommer og folk begynner å gjøre klar campingvogner og stryke grilldressen gjør vi klar for en siste tur før ferien. (Fra min side iallefall :whistle: ) Så får vi se hvor mange som klarer å løsrive seg fra å se på 22 svette mannfolk løpe etter ei lærkule for å bli med. Finn fram myggsprayen, for vi skal til Finnmark. Vi starter på Banak ENNA Flyr til Alta ENAT for å se om cruiseskipene ligger der. Hammerfest ENHF og Melkeøya står for tur før Hånningsvåg ENHV later til å bli stoppen. Selv tenker jeg å ta en C172 for å få fri sikt, så ikke forvent store hastigheter. Vel møtt Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 God tur gutta. Jeg sitter på 48 timers vakt i helga, og skulle gjerne vært med men denne gangen må jeg desverre holde meg på jobb. Håper det kommer en rekke screenies av turen slik at jeg kan sitte og irritere meg over at jeg ikke fikk vært med.. Fly safe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.