Flemming Skogen Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Strømlinjeformede fly-flåter er mer og mer vanlig, men det er et selskap som antagelig ikke helt har fått med seg hva som er "in" for tiden; MyTravel Airways. Ganske imponerende flypark nå til dags synes nå jeg: XX A320-200 XX A321-200 04 A330-200 03 A330-300 07 B757-200 03 B767-300 03 DC10-10 Størsteparten av flyparken her er av noe eldre årgang, med B757-200 og DC10-10 som virkelig drar ned snittet. Ligger det an til en fornyelse av flåten snart? Siter
Jan Barreng Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Flemming Skogen: Strømlinjeformede fly-flåter er mer og mer vanlig, men det er et selskap som antagelig ikke helt har fått med seg hva som er "in" for tiden; MyTravel Airways. Ganske imponerende flypark nå til dags synes nå jeg: XX A320-200 XX A321-200 04 A330-200 03 A330-300 07 B757-200 03 B767-300 03 DC10-10 Størsteparten av flyparken her er av noe eldre årgang, med B757-200 og DC10-10 som virkelig drar ned snittet. Ligger det an til en fornyelse av flåten snart? Hei Flemming. Vil bare informere om de faktiske forhold. My Travel Airways er den skandinaviske delen tidligere "Premiair" og opperer bare med A320og A333 nå på sommeren.A332 x 1 kommer i tillegg til vinter programmet.Vi får denne høst nye A320 og A321 som skal bytte ut de gamle A320 og da kan du jo sjekke snitt alderen på My Travel Airway`s sin flåte. DC10,A321,A320,A330-200,757 og 767 oppereres kun av My Travel Intl. som er den engelske delen av selskapet,tidligere Airtour`s.Det er kun eiersiden og LOGO som er felles i dette selskapet,operasjonelt så er vi to forskjellige selskaper. Du skriver at det er 4xA330-200,dette er helt feil,det har kun vært 2stk.A330-200 og det er G-MOJO og OY VKF. A330-300 er OY-VKG,OY-VKH og OY-VKI. V.H Jan B. [ 30.08.2002, 22:21: Endret av: Jan Barreng ] Siter
Jan Barreng Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Flemming Skogen: Jan, jeg er skremmende klar over de faktiske forhold. Din misforståelse grunner i at jeg skrev MyTravel Airways , noe jeg selvfølgelig ikke skulle ha gjort, da dette kun er den skandinaviske delen. Min feil, sorry. Jeg skjønner også at innlegget mitt traff et sårt punkt hos deg. Ikke meningen, poenget mitt var å påpeke alle de ulike flytypene som ble operert TOTALT innen MyTravel-systemet. En annen ting: etter alt å skjønne så er altså A330-200-flyene med registrering G-MBDB, G-MLJL, G-MOJO, og OY-VKF kun to fly? Hvorfor da 4 stykk reg? Noen som vet? Hei .Ja da har jeg skutt meg selv bak. Sorry,jeg tok feil her. V.H.Jan B. Siter
Flemming Skogen Skrevet 31. august 2002 Forfatter Skrevet 31. august 2002 Jan, jeg er skremmende klar over de faktiske forhold. Din misforståelse grunner i at jeg skrev MyTravel Airways, noe jeg selvfølgelig ikke skulle ha gjort, da dette kun er den skandinaviske delen. Min feil, sorry. Jeg skjønner også at innlegget mitt traff et sårt punkt hos deg. Ikke meningen, poenget mitt var å påpeke alle de ulike flytypene som ble operert TOTALT innen MyTravel-systemet. En annen ting: etter alt å skjønne så er altså A330-200-flyene med registrering G-MBDB, G-MLJL, G-MOJO, og OY-VKF kun to fly? Hvorfor da 4 stykk reg? Noen som vet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.