A L Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hei! Legger ut noen flere bilder fra Bergen - Førde Førde in sight On ground Siter
Tommy Bernes Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Sitter og synger "Nyyydelig" :grin: kan man få fatt på disse helipadene snart? Vil fly ambulansen nå! Hvilken sunset textur er det du bruker? REX eller Flight env.? Siter
Emil Topstad Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Utrolig flott!! ;-D Bare det å jobbe i luftambulansen må være en drøm... Det er det hvertfall for meg. Siter
A L Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Skrevet 10. juni 2010 Jeg bruker kun FSwater configurator, for å få den refleksjonen i vannet jeg ønsker.. resten er default! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Nydelige bilder med masse stemning som virkelig kler helien og painten Lekkert! Siter
Tommy Bernes Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Jeg bruker kun FSwater configurator, for å få den refleksjonen i vannet jeg ønsker.. resten er default! Tenkte på himmelen eg Den er vel ikke default den solnedgangen der vel? Siter
A L Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Skrevet 10. juni 2010 Jeg har brukt en ny halo.bmp fil som er egenredigert. Resten er altså default, tro det eller ei :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.