Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vell, må beklage meg for det...

men hvordan i huleste skulle jeg vite det? kunne jo alltids gjordt ett søk i forumet etter "Skulle hatt en sånn", så hadde jeg nok funnet ut av det....

Men igjen, se bort fra denne tråden da en lik eksistrer fra før.

Skrevet

hahahaha! For MIN del er det HELT i orden du. Er bare litt om å gjøre å være først ute for en del her forstår du.

Men hadde ikke du laget posten nå, så hadde ikke jeg sett den videoen ihvertfall. Uansett - noe slikt hadde vært gromt å ha ja. Har sett en lignende i aksjon som rallysimulator på en Expert-messe.

Skrevet

A [*********] John Moen! Linka du til en video som ALLEREDE var blitt postet på forumet før?!?!?! :D

Hehe, jeg måtte le litt av denne :grin:

John: Jeg tror denne kommentaren fra Tom Arild var sarkastisk ment, som en påpekning til alle disse "denne er linket til før"-guruene som verserer på forumet til enhver tid, om at det faktisk er lov å linke til samme artikkel/video flere ganger ;) Rett meg hvis jeg tar feil, Tom Arild! :blush:

Skrevet

Den der ser helt syk ut :D .

Kjøp en sånn til meg til Jul da? :D :grin:

EDIT: Forresten er det satans unødvendig å komme med slike kommentarer, sannsynligvis eller veldig sikkert så vet ikke den som har posta at den har vært oppe før... Tenk på det neste gang :) .

Skrevet
Rett meg hvis jeg tar feil, Tom Arild!

Forsøkte å spille sarkasmekortet ja, men vant lite på det :) Hadde forresten tenkt å poste en link til en fantastisk video fra FSX og en flight i Canada, men jeg må bare søke igjennom forumet for å se om det har blitt gjort og diskutert her tidligere først :/

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...