Andreas Stangenes Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hei folkens. Jeg har gjort et lite forsøk på TileProxy, men det gikk skitt... Får det bare ikke til å funke. Hvis det er noen her som har greie på det, kan dere ikke gå inn og kikke litt på problemet i denne tråden på avsimforumet og se om dere kan forstå det dere? I need your help! Forresten bør jeg jo legge til at jeg gikk 5-på i startinnlegget mitt. Det er IKKE TP scenery, men jeg skryter altså standardsceneryet opp i himmelen Jeg har altså på ingen måte fått tp til å funke (ennå)... Go' natta! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Skrevet 9. juni 2010 Ingen som bruker TP her, og/eller som har litt teknisk innsikt i hva som skjer "under panseret"? Skulle veldig gjerne hatt det til fungere! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Er det FSX eller FS9? Jeg husker å ha greid det en gang i FSX, men jeg har ikke fått det til i FS9 Regner med at du har sjekket denne siden? Det er bare å følge HELT ETTER PUNKTENE, så skal det fungere... Lykke til! Gleder meg til høre resultatet! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Skrevet 9. juni 2010 Hei Mads, og takk for svar! Det er for FSX, ja, og jeg har fulgt tutorial'n til punkt og prikke. I alle fall tror jeg selv at jeg har det... Noe er likevel åpenbart feil. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 prøv å start alt med administratorrettigheter? Siter
Helge Sakkestad Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har en config-fil du kan få på mail, for å se om det går. Prøv også å kjør som admin som Mads sa. Fikk det til å funke i FS9 (ikke prøvd det i FSX), men ble fort lei p.g.a. dekningen til Norge... Mekker heller mine egne photoscenery :grin: Siter
Andreas Stangenes Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Skrevet 9. juni 2010 Da funka det endelig! Win7 er no skikkelig dritt når det gjelder konseptene med UAC og driversignering..! Jeg måtte installere intet mindre enn to (!) separate applications for å få TP til å funke. Den første for å disable UAC, og den andre for å få signert tileproxy.sys i windows testmode. Men nå funker det som heia Siter
Mads Hjemmen Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Fott! Da håper jeg du legger ut et bilde i denne posten fort som F*** Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Skrevet 10. juni 2010 Kristiansand og Lund, delt av elva Otra: Kvaderaturen nordvest: Bolzano, nord-italia, etter departure: Bolzano, landsbygda med jordbruk Bolzano, flystripa og sentrum: Over sentrum, stripa i bakgrunnen: Siter
Andreas Stangenes Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Skrevet 10. juni 2010 hmmm Hvorfor virker ikke bildevisningen?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.