Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens. Jeg har gjort et lite forsøk på TileProxy, men det gikk skitt... Får det bare ikke til å funke. Hvis det er noen her som har greie på det, kan dere ikke gå inn og kikke litt på problemet i denne tråden på avsimforumet og se om dere kan forstå det dere? I need your help! :)

Forresten bør jeg jo legge til at jeg gikk 5-på i startinnlegget mitt. Det er IKKE TP scenery, men jeg skryter altså standardsceneryet opp i himmelen :P Jeg har altså på ingen måte fått tp til å funke (ennå)...

Go' natta!

Skrevet

Er det FSX eller FS9? :)

Jeg husker å ha greid det en gang i FSX, men jeg har ikke fått det til i FS9 :) Regner med at du har sjekket denne siden?

Det er bare å følge HELT ETTER PUNKTENE, så skal det fungere... :) Lykke til! Gleder meg til høre resultatet! :)

Skrevet

Jeg har en config-fil du kan få på mail, for å se om det går. Prøv også å kjør som admin som Mads sa. Fikk det til å funke i FS9 (ikke prøvd det i FSX), men ble fort lei p.g.a. dekningen til Norge... Mekker heller mine egne photoscenery :grin:

Skrevet

Da funka det endelig! Win7 er no skikkelig dritt når det gjelder konseptene med UAC og driversignering..! Jeg måtte installere intet mindre enn to (!) separate applications for å få TP til å funke. Den første for å disable UAC, og den andre for å få signert tileproxy.sys i windows testmode. Men nå funker det som heia :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...