Skrevet 8. juni 2010 14 år Eg trur denne karen her har misforstått opplegget med Mile High Club. :grin:
Skrevet 8. juni 2010 14 år Og han er ikke den eneste, her er en som har promotert sine egne lignende stunt på Youtube :grin: : Hva er det man ikke gjør for oppmerksomhet i disse dager?
Skrevet 8. juni 2010 14 år Forfatter Aleksander... mitt spørsmål vert då.... korleis i alle verdens dagar visste du om den filmen på youtube? :grin:
Skrevet 8. juni 2010 14 år Hehe, jeg vet ikke hva jeg skal svare på den engang! Tittelen på videoen tatt i betraktning :grin:
Skrevet 8. juni 2010 14 år Tilbake til topic: Her kan du forøvrig lese mer om hendelsen, skrevet i en av flyvertinnenes blogg. Jeanette's blogspot
Skrevet 8. juni 2010 14 år Må han nøye seg med mile high diploma han da? Gratulerer Kristoffer, og Aleksander. Dere har nå greid å ødelegge presentasjonen min i PPD :grin: "Never gonna trololololo"
Skrevet 8. juni 2010 14 år Etter første skummlesning satt jeg med tanken "only in America". Bare det at dette var i Norge... :crazy: ... i alle fall bryter det stereotypen med "fulle Trøndere på flytur"...
Skrevet 9. juni 2010 14 år Misforstått "Mile High Club"? Han har kanskje tøyd reglene litt for det står ikke noe om å ha sex med seg selv, tror jeg. Har ikke lagt inn noe søknad enda i den klubben der, men....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.