TOS Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Eg trur denne karen her har misforstått opplegget med Mile High Club. :grin: Siter
Kenneth Rønning Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hmm, kjip fetish det der gitt...:grin: Siter
AMO Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Og han er ikke den eneste, her er en som har promotert sine egne lignende stunt på Youtube :grin: : Hva er det man ikke gjør for oppmerksomhet i disse dager? Siter
TOS Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Skrevet 8. juni 2010 Aleksander... mitt spørsmål vert då.... korleis i alle verdens dagar visste du om den filmen på youtube? :grin: Siter
AMO Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Hehe, jeg vet ikke hva jeg skal svare på den engang! Tittelen på videoen tatt i betraktning :grin: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Tilbake til topic: Her kan du forøvrig lese mer om hendelsen, skrevet i en av flyvertinnenes blogg. Jeanette's blogspot Siter
TOS Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Skrevet 8. juni 2010 Trur kanskje du har bomma med lenken din til den bloggen :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Må han nøye seg med mile high diploma han da? Gratulerer Kristoffer, og Aleksander. Dere har nå greid å ødelegge presentasjonen min i PPD :grin: "Never gonna trololololo" Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Alle med hver sin måte å handle flyskrekken på :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Etter første skummlesning satt jeg med tanken "only in America". Bare det at dette var i Norge... :crazy: ... i alle fall bryter det stereotypen med "fulle Trøndere på flytur"... Siter
Fred Solli Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Misforstått "Mile High Club"? Han har kanskje tøyd reglene litt for det står ikke noe om å ha sex med seg selv, tror jeg. Har ikke lagt inn noe søknad enda i den klubben der, men.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.